Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Jongvolwassen Jongvolwassen

Jongvolwassen

Lees ook op
Jannie

Jannie

12-09-2012 om 00:08

Uitgenodigd voor verjaardag van vriendinnetje ..

Onze zoon is 21 jaar en heeft een vriendin. Het gaat niet goed met die twee. Ze maken veel ruzie en af en toe gaat het zelfs er zo hard aan toe, dat mijn man heeft gezegd er beter mee te 'kappen'. Ook zijn vrienden hebben dat gezegd. Wij als ouders maken ons zorgen. In hoeverre mag je hier iets over zeggen? Nu hebben we een dillema: ze heeft ons uitgenodigd voor haar verjaardag. Wij willen om bovengenoemde redenen niet gaan. Hoe moeten we dit tegen zoon zeggen? En wat laten we weten aan het meisje?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
mix

mix

12-09-2012 om 08:59

Wel gaan (denk ik)

ik zit niet in de situatie.
Ik zou gaan met de hoop dat het de laatste keer is.
Verder zou ik in gedachten houden dat er nog steeds de kans bestaat dat ze bij elkaar blijven. In dat geval kun je beter gaan om de verstandhoudingen niet te verzieken.Voor nu is ze immers nog de vriendin van je zoon, zelfs al gaat het niet zoals je had gewild.

koentje

koentje

12-09-2012 om 10:53

Ik denk

dat je het los moet laten, voor zover je er geen persoonlijke last van hebt. Het is beter om de kritiek over te laten aan zijn vrienden. Hij moet het echt nu zelf doen.
Maar als jij geen zin hebt hierdoor in zo'n feestje, moet je ook echt niet gaan. Je hebt geen zin, dat hoef je verder ook niet uit te leggen. Dat is dan weer jou persoonlijke grens.

Fiorucci

Fiorucci

12-09-2012 om 18:13

Ik heb me in een vergelijkbare situatie bevonden, en ben wel gegaan. Om de redenen die Cobi beschrijft.

ik wist zelfs al dat dochter het uit ging maken met haar vriend,en toch ben ik nog naar zijn verjaardag gegaan.Het was namelijk hun probleem en niet het mijne.Bovendien vroeg dochter aan ons of we gewoon wilden doen alsof er niets aan de hand was.

Kaaskopje

Kaaskopje

16-09-2012 om 13:53

Ja gaan

Zolang het aan is, is netjes om op deze uitnodiging in te gaan.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.