Algemeen Ouderschap Algemeen Ouderschap

Algemeen Ouderschap

Lees ook op
Dendy Pearson

Dendy Pearson

31-03-2014 om 15:27

1 april

Mijn dochter kwam net thuis met een brief van school. Een prachtig verhaal stond erin over te harde stoelen op school en dat ze meewerken aan een onderzoek om dit te verbeteren. Of alle kinderen van groep 8 morgen een kussen willen meenemen
Een prachtige grap waar mijn dochter niet intrapte. Jammer, want ik had haar morgen graag een kussen meegegeven. Ben benieuwd of er morgen kinderen zijn die wel met een kussen meenemen.

Hebben de scholen van jullie kinderen ook zulke leuke ideeen?

wat een leuk idee!

Leuk als een school aan 1 april doet. En die kussentjes is goed gevonden.
Dochter doet morgen ook een 1 aprilgrap met de hele klas en een leerkracht maar voor de herkenning zal ik het maar vast niet verklappen.

aprilmoeder

aprilmoeder

31-03-2014 om 20:37

Hier

Een juf uit een andere klas kwam melden dat ze morgen de verlichting gaan vervangen en dat de kinderen hun zonnebril op moesten doen. Tja daar trapt groep 8 echt niet in hoor maar de kinderen pakken haar terug en gaan morgen met pet, sjaal of muts én zonnebril in de klas zitten.

Dendy: ze moet eigenlijk iets doen om te laten zien dat zij er niet in trapte en Annej waarom heb je niet even anoniem gepost, net als ik?

Niet handig inderdaad.

Dendy Pearson

Dendy Pearson

01-04-2014 om 14:08

Haha

Ik heb net de juf van mijn dochter even gesproken.

Het grootste gedeelte van de klas is met kussen naar school gekomen. De twijfelaars zijn min of meer over de streep getrokken en hebben vanmiddag nog de kans het kussen mee te nemen om zo deel te mogen nemen aan het onderzoek wat tot vrijdag duurt. Mijn dochter heeft geen kussen mee, maar is wel ernstig aan het twijfelen. Juf heeft nl. ook een officieel uitziend onderzoeksrapport waar ze de ervaringen op kan evalueren. De laatste vraag krijgen ze vrijdagmiddag: hoe vond je het om mee te werken aan deze 1 aprilgrap
Ik vermoed dat dochter morgen toch een kussen gaat meenemen.

Aangezien er specifieke maten werden gevraagt zijn er een aantal ouders ook naar de Blokker hier om de hoek gegaan om een kussentje te kopen.

Dat de kinderen hierin trappen snap ik, maar ouders??

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.