Algemeen Ouderschap Algemeen Ouderschap

Algemeen Ouderschap

Lees ook op
Cdk

Cdk

29-01-2024 om 02:20

Dochter heeft veel ruzie met vriend


kan je iets met de reacties? Of heb je ergens nog vragen over? Is er al een reactie geweest?

Herkenbaar. Dochter van 20 heeft een vriend waar ik niet blij van word. We hebben hem welkom geheten in huis, maar niet non-stop. 
Ik zag ze niet vaak, maar als hij er was, heb ik hem weleens aangesproken op zijn gedrag. Aan de ene kant omdat ik me eraan stoorde, maar ook om dochter te laten horen dat dat gedrag niet normaal was. En ze het dus niet hoefde te accepteren.
Zie je ze weleens bij het avondeten ofzo? Dat waren voor mij momenten om te kunnen peilen hoe het tussen hun zat.
Het is nu uit, maar nog niet definitief. Hij blijft haar appen en zij verbreekt het contact niet. Ik houd mijn hart vast dat het binnenkort weer aan is.
Vraagje: is je dochter aan de pil oid? Die van mij was geïnfluenced en deed aan natuurlijke anticonceptie. Gelukkig heeft ze zich door mij naar de huisarts laten sturen en heeft ze nu de prikpil. Zwanger van hem moet je toch niet aan denken.
Sterkte en blijf in contact met je dochter. Ik plan af en toe een activiteit in. Samen lunchen ofzo. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.