Algemeen Ouderschap Algemeen Ouderschap

Algemeen Ouderschap

Lees ook op
theet de Jong

theet de Jong

25-12-2008 om 21:14

Doneer nu. druk op de rode knop. upc

Hoi Allemaal,

Omdat ik altijd erg vroeg uit de veren ben heb ik het gezien. 24 december is op nederland 3 (zeppelin) rond 7:30 wel een half uur lang een groot logo tijdens de kinderprogramma's (waaronder sesamstraat) te zien geweest. Door het logo werd je uitgenodigd op de rode knop van je afstandsbediening te drukken. Als je dat deed had dat dan weer tot gevolg dat je werd gevraagd of je wilde doneren of niet. 2 keuzes.

Achteraf bleek dat het abusievelijk op op de kinderzender was geplaatst. Het moest op één afgebeeld worden. Maar waarom deze onvergetelijk stomme fout.
En een hoop ouders liggen nog in bed dan he? En die kinderen krijgen op hun duvel achteraf. Ik heb er meerdere foto's van gemaakt. Zijn ze nou helemaal?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Kaaskopje

Kaaskopje

26-12-2008 om 00:48

Ik weet niet hoe het werkt

Ik heb het zelf nog nooit gedaan, dus ik weet niet hoe gemakkelijk het voor kinderen is. Ik zal het morgen eens aan manlief vragen of hij weet hoe dat werkt. Is het niet zo dat je eerste een pincode in moet vullen?

Niet vrijwillig?

hoi,
pelle..wat bedoel je? mijn kinderen komen vroeg naar bed en gaan dan altijd vrijwillig op 3 kijken.
waarom niet?

Nasha the first

Nasha the first

26-12-2008 om 17:27

Eehhh

om UPC te kijken moeten hier een aantal knoppen ingedrukt worden, en de kids zijn daar nog niet zo bedreven in...maar als grote broer hier mee had gekeken met de 2 kleineren, had hij zomaar op die knop kunnen drukken inderdaad....hoe dan ook, het hoort niet, dat ben ik met theet wel eens.

Nasha the first

Nasha the first

27-12-2008 om 11:36

Ik denk het wel

maar weet het niet zeker, het enige dat wij weleens bestellen is een voetbalwedstrijd rechtstreeks bekijken, dan is er wel een code nodig, maar die is nu nog de fabrieksinstelling en kan elke *piep* onthouden, dus misschien moet ik die eens wijzigen. Dus ik weet niet of je voor zoiets als theet post ook een code moet invullen, hoewel ik me kan voorstellen dat dat inderdaad zal moeten ... als dat dezelfde is, zou zoon dat in theorie nu kunnen doen

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.