Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Algemeen Ouderschap Algemeen Ouderschap

Algemeen Ouderschap

Lees ook op

Dvd-spellen (wildlife, junglelife, sealife)

Het Intertoysboek kwam van de week weer binnen en dus worden er al druk verlanglijstjes gemaakt. Allebei hebben ze een dvd-spel (wildlife, junglelife, sealife, in zo'n blik) op het lijstje staan. Wie kent die spellen en is het wat? Blijft het leuk of heb je het na een keer of 3 wel gezien?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
brigges

brigges

26-09-2008 om 13:06

Zou het niet kopen

hier een wildlife spel bijelkaar gespaart van zegeltjes. In de zomervakantie is het drie keer gespeeld waarbij we bij de derde keer een paar keer dezelfde vragen kregen als de eerste keer. Je kunt helaas niet verder gaan bij de vragen waar je gebleven bent...Je kunt dus niet de dvd doorspoelen zeg maar. De jongste van 6 had geen geduld voor de trage dvd. De oudste van 8 wel maar die is ook wilde dieren gek. Ik zou zeggen kopen een leuk boek of een ander spel

groeten brigges

Inge M

Inge M

26-09-2008 om 13:30

Circusaktie v&d

Kijk even in de folder

Biene M.

Biene M.

26-09-2008 om 18:32

Als brigges

Hier ook wildlife drie keer gespeeld. De traagheid is ergerlijk en het snelle terugkeren van de vragen ook. Doe mij maar trivial pursuit.

Nowee

Nowee

27-09-2008 om 11:53 Topicstarter

Bedankt

voor de reacties. Het stond hoog op de lijstjes maar ik denk dat ik dan toch beter iets anders kan verzinnen.

Ook bedankt

Zo, wat toch handig, Ouders Online.
Deze spellen stonden bij onze zoon ook hoog op het verlanglijstje, maar als het al gauw in de herhaling valt is het niks voor hem/ons.

Bedankt dus .

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.