Algemeen Ouderschap Algemeen Ouderschap

Algemeen Ouderschap

Lees ook op

Een peuter en een baby in huis...


-Klaproos-

-Klaproos-

04-12-2022 om 19:47 Topicstarter

Veel goeie reacties en nuttige tips. Ik probeer ermee aan de slag te gaan. Sommige reacties zijn ook best confronterend. Het is inderdaad zo dat ik nog niet voldoende de tijd genomen heb om te herstellen van de bevalling, zowel fysiek als mentaal. Het klopt ook dat ik vooral voor anderen zorg maar het moeilijk vind om voor mezelf te (laten) zorgen. En hoewel man en ik al heel wat watertjes hebben doodzwommen en altijd een goed team zijn geweest, zijn we elkaar de laatste tijd wat kwijtgeraakt. 

Gelukkig zijn er ook veel mooie momenten, zoals daarnet schaterlachen en gek doen met de oudste in bad, knuffelen met de jongste voor het slapengaan, man die de kerstboom aan opzet,...  

Decembermamma schreef op 04-12-2022 om 12:00:

Wii deden dat door geen 2e kind te krijgen, zagen om ons heen veel overspannen en gefrustreerde ouders bij de komst van kind 2.

Dus...nu moet TO het kind terug stoppen ofzo? Of had ze in jouw beleving beter na moeten denken?

Ze vraagt tips aan ouders met meer kinderen, denk niet dat ze met jouw tip veel kan...

-Klaproos- schreef op 04-12-2022 om 19:47:

Veel goeie reacties en nuttige tips. Ik probeer ermee aan de slag te gaan. Sommige reacties zijn ook best confronterend. Het is inderdaad zo dat ik nog niet voldoende de tijd genomen heb om te herstellen van de bevalling, zowel fysiek als mentaal. Het klopt ook dat ik vooral voor anderen zorg maar het moeilijk vind om voor mezelf te (laten) zorgen. En hoewel man en ik al heel wat watertjes hebben doodzwommen en altijd een goed team zijn geweest, zijn we elkaar de laatste tijd wat kwijtgeraakt.

Gelukkig zijn er ook veel mooie momenten, zoals daarnet schaterlachen en gek doen met de oudste in bad, knuffelen met de jongste voor het slapengaan, man die de kerstboom aan opzet,...

Vergeet dat aatste inderdaad niet; het is zwaar maar jullie krijgen er ook veel voor terug.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.