annemir
29-09-2008 om 10:53
Eiceldonor gezocht
Hallo meiden,
Voor een heel lief stel heb ik nu drie keer gedoneerd,maar helaas zonder
resultaat.
Voor mij is het nu einde oefening helaas.
maar nu zijn we eigenlijk op zoek naar een nieuwe donor.
Is er hier iemand die hierover na wil denken of al gedacht heeft en het
misschien zou willen doen?
Je kan me mailen met al je vragen hierover, ik kan je in contact brengen met
het stel. Het maakt niet uit waar je woont, ze reizen nederland door voor
je.
Je krijgt al je onkosten vergoed.
Ik hoop van iemand te horen.
groetjes,annemieke

Ano niem
29-09-2008 om 21:23
Vragen
Ik heb hier wel eens aan gedacht. Heb geen idee wat mijn man er van vindt trouwens.
Ik heb wel wat vragen: kan dit nog als je gesteriliseerd bent? Zit er een maximum leeftijd aan?

annemir
29-09-2008 om 21:54
Antwoord
Hoi ano niem,
jahoor het kan ook als je gesteriliseerd bent. dat is geen probleem.
hier in nl zijn ze wat strakker met max. leeftijd. het ligt aan een aantal faktoren,o.a. de leeftijd van degene die het eitje ontvangt. degene waar ik iemand voor zoek is pas 29 dus jouw leeftijd denk ik mag dan niet ouder zijn dan 40, maar dat ligt aan meer dingen.
als je wil, mag je me mailen:
[email protected]
groetjes,annemieke

nona
01-10-2008 om 15:41
Ik wil wel maar...
ik heb altijd opengestaan voor eiceldonatie. Aan mijn kinderwens is helemaal voldaan dus er is geen risico achteraf. Helaas zijn we er enige tijd geleden achtergekomen dat mijn genetisch materiaal erfelijk belast is Ik hoop van harte dat deze mensen iemand vinden die hun verder kan helpen!

annemir
02-10-2008 om 12:59
Jammer maar...
Hoi nona,
jammer! maar is dat ernstig of iets kleiners?
groetjes,annemieke

Guinevere
07-10-2008 om 19:49
Nrc
Ach annemir, het was een artikel over 2 homosexuele mannen die in de VS via een draagmoeder een tweeling hadden gekregen. En dan ook nog met een donoreicel. Maar om eerlijk te zijn: ik zie geen enkel verband tussen het artikel en jouw vraag hier op het forum.

annemir
07-10-2008 om 21:35
Oke
Hoi,
dank je wel! nee, heeft er uiteraard niets mee te maken. dit gaat gewoon om iemand die geen kindje kan krijgen en die ik geprobeerd heb te helpen met mijn eicellen. helaas niet gelukt en nu zoek ik iemand anders om hen te helpen.
een van de meiden hier heeft gelukkig gereageerd en ze hebben nu contact met elkaar, ik hoop echt dat het iets wordt, ik gun een ieder het geluk wat ik ervaar met mijn kids.

annemir
08-10-2008 om 21:15
Pelle
Hoi,
pelle konden ze dat maar vertellen,maar helaas....
je ziet wel eens dat het met een andere donor ineens wel lukt,maar het kan ook zijn dat er een reden is dat het bij haar niet innestelt.
de artsen kunnen daar totaal geen antwoord op geven,ze weten het gewoon niet.
Ik heb het drie keer gedaan en wil het nog wel eens doen,maar helaas vindt mijn man het welletjes zo.