Algemeen Ouderschap Algemeen Ouderschap

Algemeen Ouderschap

Lees ook op

Fijne moederdag gewenst voor alle mama’s

De titel zegt het al: fijne moederdag 

Ik denk (nu even in het bijzonder) aan de mama’s die het zwaar hebben om welke reden ook.

Dank je
Jij ook fijne moederdag

Wat een lief topic!

Dankje. Ik ben pas sinds 2 weken een mama, kennelijk is het de baby toch al gelukt om een cadeautje te halen

Yvaine schreef op 14-05-2023 om 10:17:

Dankje. Ik ben pas sinds 2 weken een mama, kennelijk is het de baby toch al gelukt om een cadeautje te halen

😀 

Gefeliciteerd 

Yvaine schreef op 14-05-2023 om 10:17:

Dankje. Ik ben pas sinds 2 weken een mama, kennelijk is het de baby toch al gelukt om een cadeautje te halen

Wat een slimme baby

Fijne eerste moederdag!

Yvaine schreef op 14-05-2023 om 10:17:

Dankje. Ik ben pas sinds 2 weken een mama, kennelijk is het de baby toch al gelukt om een cadeautje te halen

Gefeliciteerd! Dat was mijn baby niet gelukt mijn eerste moederdag. Maar inmiddels is ze een kleuter en heeft ze samen met papa ontbijt gemaakt en kwam mij wakker maken toen het klaar was. Ze had op school een mooie bloem gemaakt en had er ook een gedichtje bij uit haar hoofd geleerd. Zo ontzettend schattig  .

Fijne moederdag allemaal!

Saga schreef op 14-05-2023 om 12:34:

[..]

Wat een slimme baby

Fijne eerste moederdag!

Erg slim en haar vader ook kennelijk

Zilver_gray

Zilver_gray

14-05-2023 om 17:57 Topicstarter

Roos55 schreef op 14-05-2023 om 09:21:

Dank je
Jij ook fijne moederdag

Thnks 

Zilver_gray

Zilver_gray

14-05-2023 om 17:57 Topicstarter

Yvaine schreef op 14-05-2023 om 10:17:

Dankje. Ik ben pas sinds 2 weken een mama, kennelijk is het de baby toch al gelukt om een cadeautje te halen

Geniet ervan 

Zilver_gray

Zilver_gray

14-05-2023 om 17:59 Topicstarter

Tara82 schreef op 14-05-2023 om 12:38:

[..]

Gefeliciteerd! Dat was mijn baby niet gelukt mijn eerste moederdag. Maar inmiddels is ze een kleuter en heeft ze samen met papa ontbijt gemaakt en kwam mij wakker maken toen het klaar was. Ze had op school een mooie bloem gemaakt en had er ook een gedichtje bij uit haar hoofd geleerd. Zo ontzettend schattig .

Fijne moederdag allemaal!

Awww zo lief die zelf gefröbelde Moederdag cadeautjes 

Zilver_gray

Zilver_gray

14-05-2023 om 18:01 Topicstarter

@ alhambra en Regendrup 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.