Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Algemeen Ouderschap Algemeen Ouderschap

Algemeen Ouderschap

Lees ook op
neteret mut

neteret mut

31-05-2013 om 16:28

Groot gezin deel zoveel

Hier maar verder


jessica 5

jessica 5

21-06-2014 om 22:08

Hier

Zoon is geslaagd, dochter is geslaagd voor haar theorie, volgende week praktijk. Zoon is aan genomen op het scheepvaart en transport lyceum in Rotterdam. Hij blijft gewoon thuis wonen. Dochter heeft in juli een toelatings- toets voor de opleiding van pedagogisch medewerker. Ook zij kan gewoon thuis blijven wonen. Oudste is het eerst jaar aan het afronden. De tweeling had een goed rapport en gaan volgend jaar naar groep 8.
Per 1 juni is helaas ons team opgedoekt en zijn we verdeeld op andere locaties. De hele manier van werken bij die nieuwe thuiszorg is niet echt mijn ding. Ik mis veel'warme' zorg die wij vanuit Humanitas wel gaven.Het is nu zo veel mogelijk cliënten bedienen in zes uur. Ook de cliënten die met ons zijn mee gegaan leiden hier onder. Ik heb vorige week maandag naar een kleinere thuiszorg gesolliciteerd en mag woensdag al op een kennismakings- gesprek komen. Ik ben benieuwd en vind het erg spannend.

neteret mut

neteret mut

23-06-2014 om 15:43

re jessica

oudste heeft nog geen woonruimte gevonden, hebben ook teveel eisen om nog iets betaalbaars te vinden ( bv hond moet mee). Hij en vriendin zijn voor de zomervakantie ieg bij haar moeder, vandaaruit ook werk ergens.
Oudste dochter is geslaagd, oudste vd tweeling weet het nog niet. Jongste dochter en jongste zoon krijgen eind vd week hun rapport. Tweede zoon heeft nog geen baan, wil mogelijk toch weer naar school.
Ikzelf heb een leuk weekend gehad met een reunie, ben wel moe nu.
Of we op vakantie en waarheen is nog niet zeker en wie ermee zal gaan ook niet, de meiden ieg niet want die hebben andere plannen.
Plezier in je werk, je er thuis voelen is zo belangrijk. Sterkte ermee.

neteret mut

neteret mut

23-06-2014 om 19:39

hoera

ook de oudste vd tweeling kan morgen zijn diploma ophalen (zelfde dag en tijd als oudste dochter maar andere school), een hele opluchting

jessica 5

jessica 5

30-06-2014 om 01:52

Neteret

Gefeliciteerd met je oudste, wat een opluchting is dat weer. Hier is onze dochter ook geslaagd voor de praktijk. Op naar de nieuwe opleiding. Zoon heeft dinsdag een lichamelijke keuring voor zijn opleiding, komt hij wel door heen en dochter een toelating toets en gesprek voor haar vervolg opleiding.
Het kennismaking gesprek is goed verlopen, heb dinsdag weer een vervolg gesprek. Dan krijg ik ook meer te horen over de inhoud en het team en de uren. Ik ben benieuwd hoe dit verloopt.

neteret mut

neteret mut

01-07-2014 om 22:21

drukke week

deze week druk met school en opleidingen. Met oudste dochter naar A. geweest voor voltooien inschrijving, morgen met oudste vd tweeling ook naar zijn keuze van hogeschool voor inschrijven. Ook met jongste dochter naar haar nieuwe school om in te schrijven. Jongste moet via smartschool zijn keuze nog voltooien en een boekenpakket bestellen. Tweede heeft vandaag zijn theoretisch rijbewijs gehaald, hij wil een toelatingsexamen gaan doen voor de hogeschool. Jongste kwam erachter dat zijn bankrekening leeggehaald is en dat dat niet door hemzelf gedaan is, dus naar de bank en de politie geweest. Verder is er door 1 vd jongens een fiets uitgeleend en is die nog niet terug, en een andere fiets is nog steeds niet opgehaald door jongste vd tweeling (zou nog op een schoolplein moeten staan) En dan zijn 3 andere herenfietsen op dit moment kaduuk. Van de damesfietsen heeft er minstens 1 een slag in het achterwiel. Gaat lekker zo (sip gezichtje). De katten hebben in een paar dagen al minstens 5 muizen binnengebracht. Of we nog weg gaan met vakantie is nog onzeker, ws wel maar eerst de laatste reparaties aan de caravan (kleinigheidjes)

hoera

Voor alle geslaagden.
groot feest allemaal.
gr rymcke

jessica

Oef wat een perikelen bij de thuiszorg.
Dat was voor mij de reden om te stoppen als thuishulp.
Mochten alleen nog maar poetsen en persoonlijk tintje was weg.
Steeds controleren.
Dan iS het niet meer mijn ding.
hoop voor jou dat het gesprek positief was. Duim duim.
gr rymcke

en hier

Hier alles goed.
De kids hebben alweer twee weken van de vakantie erop zitten.
Oudste over na het derde jaar cios. Richting buitensport en keuze vaak sport toerisme en recreatie.
Heeft weer voor de 5 e x de vierdaagse gelopen en volbracht.
4 x 50 km.
Over 2 weken dodentocht in België. 100 km voor de derde x.
Samen met zijn vader.
En heeft een kei lief meisje leren kennen tijdens de vierdaagse. Dikke mik.
Tweede is over naar tweede. Doet hij eind. Niveau 2. En zal dan naar niveau 3 overstappen.
Derde iS over naar vierde jaar. Vmbo kader. Dus volgend jaar ook eind.
Wilt veva ernaar gaan doen.
En heeft een leuk baantje gevonden. Eindelijk. Heeft keihard gezocht en nu en kans gekregen.
Lekker dichtbij.
Vierde. Tja had erg veel moeite met aantal dingen. Hard gewerkt. Veel Hulp gehad/gekregen maar toch beter groep 4 over te doen. Jongste niet bepaald mee eens. Maar echt keuze nee. Zou hij in groep 5 niet meekunnen. En daar moeten blijven zitten.
Op mijn werk gaat het als een tierelier.
Ws aanpassing van mijn contract. Draai elke maand dubbel of driedubbel boven contract en willen dan dat ik vrij neem om uren op te maken. Kan dus niet.
Zie ze nu in.
Na de vakantie ongeveer 15 uur vast. En begin samen met iemand (hebben eigen zwembad) een eigen zwemschool. Zouden 3 groepjes van 4 Kids starten. In een middag al zo goed als vol. Ze hoefde alleen maar mijn naam te noemen. Oef gaat erg hard.
Dus lekker aan het werk.
Nu mooi in combi met het buitenbad.
levert leuk zakcentje extra op.
Vorige week naar bobbejaanland geweest met de hele familie. Lekker met korting.
gezellig dagje uit. Maar mis wel echt vakantie.

Hoe is het verder bij jullie ?
Nog op vakantie ?

Gr rymcke

neteret mut

neteret mut

27-07-2014 om 15:21

nee niet op vakantie

wel vrij maar dus thuis. Wat dingen gedaan in en rond het huis, verder gewoon veel gelezen, wat series gekeken.
Vandaag komt oudste dochter thuis van vakantie, mocht mee met haar vriend en familie. Jongste dochter is met haar vriend en diens vader nog weg. De jongens spelen veel playstation, werken af en toe, spreken af met vrienden. Iedereen rommelt zo wat rond.
Fijn dat alles zo goed gaat met je werk Rymcke.

neteret mut

neteret mut

30-08-2014 om 16:49

laatste bericht

Omdat het deel "gezellug" gaat sluiten post ik maar een laatste bericht. Te oordelen naar hoevaak er de laatste tijd hier nog gepost werd moeten we het hier maar bij laten denk ik. We "zien "elkaar mogelijk/ vast wel nog ergens anders op het forum. Het ga jullie goed

Van de Forumbeheerder

Van de Forumbeheerder

31-08-2014 om 09:56

Verplaatsing

Beste forummers,

Ook dit draadje kan verplaatst worden, ik stel algemeen ouderschap voor. Ik zal het in ieder geval verplaatsen zodat jullie iets langer de tijd hebben om er over na te denken en wie weet sluiten er juist wel nieuwe mensen bij deze groep aan?

Jullie zouden nog een tekstje hieronder kunnen plaatsen met 'uitleg', wie weet?

Met vriendelijke groet,

Forumbeheer Ouders Online

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.