Algemeen Ouderschap Algemeen Ouderschap

Algemeen Ouderschap

Lees ook op

Heb het gevoel dat bonuspapa...

Hoi iedereen !
help!!!
Ik zit ergens mee al een hele tijd en kan met niemand erover praten. Wellicht dat jullie me kunnen helpen.
Ik heb twee kinderen van mijn ex en heb sinds een jaar een andere vriend. Deze vriend ken ik al heel erg lang dus voelt vertrouwd en is een goede bonuspapa voor mijn kindjes. Kindjes wonen bij mij en gaan om t weekend naar hun papa. Mijn kindjes zijn gek(ker) op hun bonuspapa en zijn ook erg knuffelig met elkaar (mijn kindjes zijn 2 en 6). Mijn vriend en ik wonen niet samen, hij komt paar x in de week langs en heeft zelf geen kids. Zoals ik al zei zijn ze erg knuffelig met elkaar waar ik het soms moeilijk mee heb. Is het normaal dat ze knuffelen of niet? Ze knuffelen immers ook met mij, waarom vind ik het andersom dan ongepaste? Het is vaak zo dat mijn vriend op de bank ligt tv kijken en 1 van me kindjes bij hem komt liggen. Soms op hem, gewoon knuffelen. Het is me al een aantal keren opgevallen dat mijn vriend een erectie heeft nadat mijn kind van z'n schoot afgaat. Dan komt hij gauw tegen mij aan liggen zo van m.a.w. hij krijgt een stijve van mij. Nu is het wel zo dat mijn vriend heel snel een erectie krijgt, mij hoor je niet klagen in de slaapkamer. Een tijdje geleden lagen we in het weekend sochtends (in pyama) met elkaar in bed... mijn dochter lag tegen hem aan en ik dacht dat ik zijn ademhaling sneller hoorde gaan. Ik ging toen bij hem liggen en stuurde mijn dochter naar beneden. Ik ontdekte toen ook een erectie. Zo nog een paar van dat soort situaties... ik weet van mezelf dat ik zwz niemand vertrouw en heel erg achterdochtig ben. Altijd al angst dat m'n kids iets overkomt. Ik let overal op en vaak als je ergens heel erg oplet dan lijkt het ook echt zo te zijn. Daarom heb ik een objectieve mening van iemand nodig voordat ik met hem hierover ga praten. Ik kan me voorstellen dat het een enorme beschuldiging kan zijn als ik hem hiermee confronteer en het blijkt niet zo te zijn. Daarom heb ik ook meer informatie nodig over mannelijke erecties. Kan het zo zijn dat je zonder pedo gevoelens, een stijve kan krijgen dmv knuffelen met je (bonus) kind? Word hij misschien stijf omdat ze per ongeluk langs zijn broek/kruis gaan met hun benen/voeten? Kan dat?? Ik kan hier niet veel info over vinden op internet behalve dat het wel eens voorkomt idd, het is mogelijk. Maar is het normaal? Is het überhaupt waar dat hij een erectie krijgt na het knuffelen met m'n kids? Moet ik dat in vervolg verbieden? Of moet ik hem zelfs de deur wijzen omdat hij een 'pedo' is? Ik weet dat hij een schurft hekel aan pedos heeft maar dat zegt ook niet altijd wat. Please help me out?? Meerdere ervaring hiermee?
 


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Uh… Nou, dat lijkt mij niet heel gezond eigenlijk. Ik heb dat zelf nooit zo meegemaakt bij partners. 

PriceyRook54

PriceyRook54

29-03-2022 om 13:41

Nee, gewoon nee. Exit Bonuspapa.

Ik heb geen kinderen. Maar dit lijkt mij absoluut niet normaal. 

Dat het ooit één keer gebeurd per ongeluk en wordt genegeerd, ok. Maar vaker? Nope! En ik denk dat je het zelf ook wel weet, anders had je geen topic geopend. 

Zorg er iig voor dat hij geen contact meer met de kinderen heeft. En eigenlijk ook niet met jou. Je bent meer waard! 


red_flag_warning.jpg

Het lijkt mij eerlijk gezegd normaal dat je een erectie krijgt als er iets langs je penis of ballen wrijft. Het lijkt me echter ook normaal om die erectie te negeren wanneer die op onhandige of ongepaste momenten de kop opsteekt. Een versnelde ademhaling zou ik dus wel een raar signaal vinden.

En is die "schurfthekel" in het leven geroepen als afleiding voor hoe het echt zit?

nlies schreef op 29-03-2022 om 13:57:

En is die "schurfthekel" in het leven geroepen als afleiding voor hoe het echt zit?

Eerlijk gezegd vond ik dat ook de felst rode vlag!

Kinderen die knuffelen met bonus papa of mama, dat is absoluut niet raar. Het is iemand  die regelmatig in huis is en slaapt, voelt vertrouwd. 

Alleen wanneer jij een niet pluis gevoel hebt, dat klopt niet. Bespreek dit met hem, jij bent een ouder van de kinderen, en het is jouw taak om ze op te voeden in een veilige omgeving. Geef aan dat het voor jou goed voelt dat een een niet biologische ouder knuffelt met je kinderen. Of dat je moeite hebt met mannen die jouw kinderen knuffelt. 

Vraag het ook je kinderen of ze het fijn vinden dat ze met hem knuffelen. Wanneer ze daar geen probleem mee hebt, verbied het hen niet. Dat moet je vriend doen. Geef wel aan dat ze altijd moeten zeggen dat wanneer iemand iets doet wat ze niet leuk vinden, ook geen geheimpjes, dat ze dit altijd tegen je moet zeggen. Hou het wel luchtig met een ernstige ondertoon.

Of je door moet gaan met deze vriend, dat moet je zelf bepalen. 

Een ochtenderectie is vrij normaal bij mannen. Maar normaal gesproken krijg je dat niet van knuffelen met kinderen. Ik zou het er sowieso over hebben met hem. Vertellen wat je merkt en hoe hij daarop reageert.
Dat hij zegt een hekel te hebben aan pedo's zegt niks. Sommige mensen proberen dergelijke dingen te maskeren door zich er juist enorm tegen te verzetten. Homo's die eerst homofoob waren bijvoorbeeld. Komt vaker voor dan je denkt.

Bij mij zou het zijn: exit bonuspapa. Ik kom wel bij hem langs als de kinderen bij hun vader zijn. Of gewoon helemaal niet meer, bij veel twijfel is het ook exit minnaarschap. Mannen genoeg op de aarde die op jouw bank kunnen komen zitten. In plaats van liggen met kind er op. 

Alles bij elkaar klinkt het niet goed. Dat het vaak gebeurt... de snellere ademhaling etc. De schurfthekel... ook een red flag. 
Ik zou mijn gevoel maar volgen als ik jou was.

Mijn man heeft nooit een erectie gekregen bij het knuffelen met onze kinderen. Er zijn nog situaties waarin er langs gevoelige (intieme) delen wordt geschuurd. Contactsporten of spannende kleding bijvb. Hebben die mannen dan ook altijd een erectie? Neen.

Spreek er met hem over wat je bezorgdheid is. Laat je niks wijsmaken. Vermijd dat hij en je kinderen alleen samen zijn. Nu is het nog erectie, morgen gaat hij misschien tot actie over.

En inderdaad: zijn aversie tegenover pedofielen en/of pedofilie, hou die maar eens onder het vergrootglas. (Waarmee ik die man, totaaaaal niet wil beschuldigen van iets wat ik niet weet. Maar voorzichtigheid is geboden!).

Sterkte want het is een moeilijke en pijnlijke situatie.

op zich denk ik dat het best een keer kan gebeuren, dan een man een erectie krijgt van een wriemelend kind op schoot. Maar, een normale reactie zou dan toch zijn dat zo'n man daar zelf ook best een beetje van schrikt, zeker als je zo'n uitgesproken pedo-hater bent, en dat je dan dus in het vervolg een beetje meer afstand houdt. 

Dat laatste lees ik niet in je bericht. Dus hmm, ik vind het niet oke klinken!

Nee, dat klinkt helemaal niet goed.

Vraag het eens aan mannen in je omgeving: je vader, een oom, een vriend, de man van een vriendin. Het zal je snel duidelijk worden dat dit echt niet normaal klinkt.

oei, ik zou mijn kindjes echt niet meer laten knuffelen als hij er inderdaad een erectie van krijgt, dat lijkt mij niet normaal! Volg je gevoel, jij bent verantwoordelijk voor de bescherming van je kinderen

Dat lijkt me een pijnlijke ongemakkelijke situatie. Ongeacht of het normaal is zou ik de relatie met deze bron van stress beëindigen. Je kinderen vinden je volgende vriend misschien wat minder lief maar misschien is dat maar beter.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.