Algemeen Ouderschap Algemeen Ouderschap

Algemeen Ouderschap

Lees ook op

Heb het gevoel dat bonuspapa...


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
AttentiveCobra73

AttentiveCobra73

29-03-2022 om 18:56

Blijft mijn vraag waarom dan toch steeds knuffelen als je voelt dat je daar een erectie van krijgt 

AttentiveCobra73

AttentiveCobra73

29-03-2022 om 18:58

En je typt een heel lang verhaal maar het punt blijft
Het hoort niet 
Niet steeds meerdere keren

Mamavanjore

Mamavanjore

29-03-2022 om 18:59 Topicstarter

clivia53 schreef op 29-03-2022 om 18:56:

Blijft mijn vraag waarom dan toch steeds knuffelen als je voelt dat je daar een erectie van krijgt

De vraag is óf hij van de kinderen een erectie krijgt..  ik weet het niet zeker. Wist ik het maar zeker... want dit onzekere gevoel maakt me gek.

Wat denk je ingewikkeld, hierdoor raak je de weg kwijt. Het gaat (nog) niet om de vraag of hij een pedoseksueel is. In het beste geval krijgt hij een stijve zonder seksuele bedoeling maar dit is ook absoluut niet de bedoeling! Deze situatie moet hij dus zelf voorkomen. Die verantwoordelijkheid moet hij of jij nu onmiddellijk nemen. Dan pas komt het moeilijke gesprek wat zijn intenties en gevoelens hierover zijn en mogelijke keuzes die je moet maken. 

ik heb het voorgelezen aan partner. Hij zegt het absoluut niet bij zichzelf te herkennen dat hij een erectie krijgt als er een kind op schoot kruipt. 
Ook dat hij weleens een spontane erectie krijgt maar dat dit lichamelijk is en niet omdat hij dan aan iets opwindends denkt en dat dat ook snel weer weg is. 
en dat hij zeker een erectie krijgt als hij opgewonden is. 
ook dat hij erg zou schrikken als dit wel zou gebeuren bij lichamelijk contact met een/zijn kind en dan heel gauw uit de situatie weg zou gaan. 
goed, N=1 hier maar klinkt logisch

AttentiveCobra73

AttentiveCobra73

29-03-2022 om 19:26

Mamavanjore schreef op 29-03-2022 om 18:59:

[..]

De vraag is óf hij van de kinderen een erectie krijgt.. ik weet het niet zeker. Wist ik het maar zeker... want dit onzekere gevoel maakt me gek.

Hij krijgt een erectie als 2 jarige op hem heeft gelegen 

Dan laat je een 2 jarige niet meer op je liggen 

SophisticatedCaribou75

SophisticatedCaribou75

29-03-2022 om 19:27

Je maakt een heel lang verhaal om te maskeren dat je de waarheid niet onder ogen durft te zien. Een erectie met een kind in de buurt is niet normaal. Punt.

Infobericht

Bericht verwijderd: ongepast

Infobericht

Bericht verwijderd: ongepast

Bijzondere eerste post......ik zou iets aan je obsessie doen.

rode vlag
Mijn man krijgt snel een erectie van mij maar nog nooit van knuffelen met zijn kinderen gebeurd
Een erectie van de wind ofzo is normaal als je in de puberteit zit, daarna is dat niet meer gebruikelijk
Goed dat je je kinderen nooit alleen laat met hem, ik zou dat handhaven en de relatie heroverwegen


Waarschuwing Stukje tekst verwijderd. Je kunt ook niet reageren. 



Die man is jouw lat-relatie en hij is verder niets van jouw kinderen. Stop om deze mafklapper bonus papa te noemen en geef aan dat je hem alleen nog in de weekeinde wil zien zonder kinderen. Ik kan je voorspellen, dat wanneer dit verhaal echt, hij in no-time opzoek gaat naar een ander vrouwtje met kinderen. Elke pedo wil er open over praten en je gerust stellen dat er echt niets aan de hand is. Hij gaat zijn echte gevoelens nooit in je gezicht toegeven.  

Ik heb zelf te maken met misbruik van kinderen om mij heen en het is voor mij volstrekt onbegrijpelijk dat je de rol bonuspapa opdringt aan iemand die niet veilig is voor je kinderen. Waar ben jij mee bezig? Misbruik kan alleen bestaan bij de gratie van de omgeving die daar de ogen voor sluit. 
Leuk dat je een fijn seks leven hebt, maar houd je kinderen buiten je lat-relatie. Hoezo weet je niet wat je moet doen?

Je bent toch een ouder om een oordeel te hebben en om hun veiligheid op nummer 1 te zetten? Zelfs bij enige twijfel ga je terug naar 1 op 1 afspreken zonder kinderen. De veiligheid van je kinderen is geen experiment. 



ik sluit me aan bij het merendeel.
Of hij pedofiel of pedoseksueel is dat hoeven we niet te weten. 

De meeste kindermisbruikers/pedoseksuelen maken gebruik van de gelegenheid. 
Hij krijgt een erectie bij het knuffelen van jouw kind, de kans dat hij een gelegenheid ziet (of al heeft gezien) is te groot. 

Als moeder van je kinderen, moet je hen beschermen tegen de vergrootte kans op de gelegenheidsmisbruik.

BeneficialJay65

BeneficialJay65

29-03-2022 om 22:04

2 woorden; Viezerik, exit

Ik snap je overwegingen niet, TO. Je krijgt nooit zekerheid, tot het te laat is, dán weet je het zeker, achteraf pas. Dat betekent dat je een besluit moet nemen zonder alle feiten te kennen. Mijn keuze zou zijn: de veiligheid van mijn kinderen. Je kunt hem toch nog steeds opzoeken? Hij ligt alleen niet meer op je bank tv te kijken enzo. 

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.