Algemeen Ouderschap Algemeen Ouderschap

Algemeen Ouderschap

Lees ook op

Het traditionele gezin


Keetie schreef op 22-09-2021 om 13:26:

Door bovenstaande vraag ik me af of Julali en Mccgonal dat idd alleen van Nederlandse vrouwen vinden of ook vrouwen vanuit geloof? Zijn dat ook profiteurs/fraudeurs?

Lezen is moeilijk kennelijk.

Poni schreef op 21-09-2021 om 13:52:

[..]

Dat vraag ik mij ook serieus af, elke week als ik er weer een vochtige doek overhaal.
Misschien heeft jouw vriendin ook lichte keukenkastjes?


Ik denk inderdaad dat iedereen een andere standaard van schoon heeft en dat is gelukkig helemaal prima. Een vriendin van mij doet haar huis via de FlyLady-methode, maar ik vind dat te omslachtig.

De buitenkant begrijp ik nog wel, maar de binnenkant...

OrganicDeer76

OrganicDeer76

22-09-2021 om 14:32

MMcGonagall schreef op 22-09-2021 om 14:19:

[..]

Lezen is moeilijk kennelijk.

Nee hoor geen problemen mee en bril op. 

Keetie schreef op 22-09-2021 om 13:26:

Door bovenstaande vraag ik me af of Julali en Mccgonal dat idd alleen van Nederlandse vrouwen vinden of ook vrouwen vanuit geloof? Zijn dat ook profiteurs/fraudeurs?

Deze heb ik nu 5 keer gelezen en ik snap niks van je vraagstelling. Alleen NL vrouwen of vrouwen van geloof? Zijn vrouwen die geloven niet Nederlands? Geloven Nederlandse vrouwen niet? 

OrganicDeer76

OrganicDeer76

22-09-2021 om 14:37

DanGun schreef op 22-09-2021 om 14:36:

[..]

Deze heb ik nu 5 keer gelezen en ik snap niks van je vraagstelling. Alleen NL vrouwen of vrouwen van geloof? Zijn vrouwen die geloven niet Nederlands? Geloven Nederlandse vrouwen niet?

Nee maar bij mijn bovenstaande post werd verwezen naar een Moslima. Dus geldt voor hun de afkeuring van gebruik maken van potjes dan ook. Wat natuurlijk belachelijk is. 

Ik heb het niet over profiteurs of fraudeurs gehad, dat vind ik nogal grote termen die ik zelf niet snel zou bezigen. 

Dat voorop stellende, denk ik dat het niet zoveel uitmaakt op grond waarvan jij je financieel kwetsbaar en afhankelijk opstelt. Ook maakt het niet uit of je een man of een vrouw bent. De consequenties zijn hetzelfde. 

OrganicDeer76

OrganicDeer76

22-09-2021 om 15:56

Julali schreef op 22-09-2021 om 15:41:

Ik heb het niet over profiteurs of fraudeurs gehad, dat vind ik nogal grote termen die ik zelf niet snel zou bezigen.

Dat voorop stellende, denk ik dat het niet zoveel uitmaakt op grond waarvan jij je financieel kwetsbaar en afhankelijk opstelt. Ook maakt het niet uit of je een man of een vrouw bent. De consequenties zijn hetzelfde.

Jawel jij hebt het daar over gehad. Reminder? 

Keetie schreef op 22-09-2021 om 14:32:

[..]

Nee hoor geen problemen mee en bril op.

Ik heb niemand een profiteur genoemd, dus jouw vraag slaat nergens op. Over religie heb ik het ook niet gehad, daar probeer ik zo min mogelijk over te zeggen. Dus als het niet aan je zicht ligt, kan ik niet anders concluderen dan dat je moeite hebt met begrijpend lezen. Dat is niet erg, maar dan kun je wel eens rare vragen stellen.

Julali schreef op 22-09-2021 om 15:41:

Ik heb het niet over profiteurs of fraudeurs gehad, dat vind ik nogal grote termen die ik zelf niet snel zou bezigen.

Dat voorop stellende, denk ik dat het niet zoveel uitmaakt op grond waarvan jij je financieel kwetsbaar en afhankelijk opstelt. Ook maakt het niet uit of je een man of een vrouw bent. De consequenties zijn hetzelfde.

Jij zit echt ontzettend met jezelf in de knoop. Misschien moet je een paar dagen vastplakken aan je eerstvolgende 'tripje'. 

OrganicDeer76

OrganicDeer76

22-09-2021 om 18:13

MMcGonagall schreef op 22-09-2021 om 17:38:

[..]

Ik heb niemand een profiteur genoemd, dus jouw vraag slaat nergens op. Over religie heb ik het ook niet gehad, daar probeer ik zo min mogelijk over te zeggen. Dus als het niet aan je zicht ligt, kan ik niet anders concluderen dan dat je moeite hebt met begrijpend lezen. Dat is niet erg, maar dan kun je wel eens rare vragen stellen.

Klopt hoor jij hebt het niet over religie gehad...maar daarom stelde ik jou wel deze vraag gezien je eerdere posten. Dat heb je in topics.....dat er vragen komen 

Keetie schreef op 22-09-2021 om 18:13:

[..]

Klopt hoor jij hebt het niet over religie gehad...maar daarom stelde ik jou wel deze vraag gezien je eerdere posten. Dat heb je in topics.....dat er vragen komen

Maar je vroeg of ik relitypes ook profiteurs vind. Dat is een rare vraag aangezien ik het helemaal niet over profiteurs heb gehad. Ik maak ook het onderscheid niet tussen reli of niet, zou niet weten wat ik daar voor zinnigs over moet zeggen in dit kader.

Keetie schreef op 22-09-2021 om 18:13:

[..]

Klopt hoor jij hebt het niet over religie gehad...maar daarom stelde ik jou wel deze vraag gezien je eerdere posten. Dat heb je in topics.....dat er vragen komen

En dus geef ik antwoord. 

OrganicDeer76

OrganicDeer76

22-09-2021 om 18:56

MMcGonagall schreef op 22-09-2021 om 18:16:

[..]

Maar je vroeg of ik relitypes ook profiteurs vind. Dat is een rare vraag aangezien ik het helemaal niet over profiteurs heb gehad. Ik maak ook het onderscheid niet tussen reli of niet, zou niet weten wat ik daar voor zinnigs over moet zeggen in dit kader.

Als je nou eerst je post terug leest waar ik mijn vraag op stelde schiet het een beetje op.

Dat jij en topicstarter zou over tbm denken en over wat ze de maatschappij zouden kosten omdat ze vrijwillig voor hun kind zorgen fulltime gaan mijn nekharen van overeind. Dan beginnen jullie nog over potjes toeslagen een bijdrage aan de maatschappij. Daarom hoe is je mening dan over vrouwen die vanuit geloof niet van de man mogen werken? 

Keetie schreef op 22-09-2021 om 18:56:

[..]

Als je nou eerst je post terug leest waar ik mijn vraag op stelde schiet het een beetje op.

Dat jij en topicstarter zou over tbm denken en over wat ze de maatschappij zouden kosten omdat ze vrijwillig voor hun kind zorgen fulltime gaan mijn nekharen van overeind. Dan beginnen jullie nog over potjes toeslagen een bijdrage aan de maatschappij. Daarom hoe is je mening dan over vrouwen die vanuit geloof niet van de man mogen werken?

In mijn post daarboven zeg ik duidelijk dat ik hen geen profiteurs noem. Desondanks heb ik je vraag beantwoord. Graag gedaan.

OrganicDeer76

OrganicDeer76

22-09-2021 om 19:02

MMcGonagall schreef op 22-09-2021 om 19:00:

[..]

In mijn post daarboven zeg ik duidelijk dat ik hen geen profiteurs noem. Desondanks heb ik je vraag beantwoord. Graag gedaan.

Je snapt het nog niet. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.