Algemeen Ouderschap Algemeen Ouderschap

Algemeen Ouderschap

Lees ook op

Hoe doen wa en maxima dat? peuters in fotosessie met fotografen

Hoe zorgen ze er voor dat hun kleuters/peuter niet verlegen wegkruipen voor de fotografen bij die 2 fotomomenten per jaar?

Als ik kijk naar mijn eigen dochter van 2 dan duurt het een tijdje eer ze ontdooit bij een onbekende volwassene. Soms gaat ze bang achter mijn benen staan.

Dus hoe doen zij het? Is het de afstand die die fotografen moeten houden? Hebben ze geoefend? Opvoeding? Niet verlegen genen misschien?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Nou

dan zeg je bijvoorbeeld "mijn lieve 3 a'tjes als jullie straks heel leuk op de foto gaan dan krijgen jullie van mammie en pappie een echte kroket van een echte friettent".

Sorry

haha, ik vind hem zelf erg leuk.

Maar serieus, er zijn ook kinderen die het enig vinden om op de foto te gaan en aandacht te krijgen van volwassen. Mijn oudste is zo, die geniet van foto's, dat komt voort uit haar vroege jaren, dan stonden wij (met allebei een camera) en opa en oma met ook allebei hun camera boven dat ene kind.

Haha manda

hoe verzin je het,ik lig in een deuk

Ach

ik denk dat de fotograaf erg geduldig is en erg veel tijd heeft. Paps en mams kunnen flink wat geld ophoesten dus hoeven de foto's ook niet in 5 minuten gemaakt te zijn.

Enne....Manda's tip kan ook nog....hahaha, lag in een deuk.

Gr Pham

Bastet

Bastet

13-03-2010 om 08:03

Ja hoor

Maxima en WA schijnen dol te zijn op snackbarvoer....
Bastet

Moek

Moek

15-03-2010 om 10:03

Wa zelf

vond het vreselijk in zijn kindertijd, vandaar de rel met het propjes schieten naar fotografen. En ik heb zelf eens gezien hoe hij niet van een glijbaan af durfde omdat onderaan al die fotografen hun kanonnen op hem richtten, arm kind. Dus het zijn de genen van Maxima.

Tihama

Tihama

15-03-2010 om 10:32

Toeval

Onze kinderen zijn dol op gefotografeerd worden. Niks aan geoefend, niks aan beloofd en ook niets genetisch.
Toeval

Tihama

Manda

Meesterlijk, waar haal je het weg?

Dol op foto's

Mijn zoon springt zelfs voor de camera's van andere mensen. We waren ooit ergens op een dansvoorstelling en daar was een kunstenares die haar eigen werk wilde fotograferen (iets van keramiek). Ging hij daar doodleuk naast staan poseren. Hij vindt foto's zonder hemzelf maar niks, zij vond kleine jongetjes op haar foto maar niks.

Kiki

Kiki

19-03-2010 om 22:08

Haha

Hier nog zo'n fotogeniek jongetje
We waren een keer in een kerk en konden met de panoramalift naar boven. Toen waren allemaal mensen foto's aan het maken en hij ging iedere keer breeduit staan lachen. Want ja, foto's konden toch alleen maar van hem gemaakt worden

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.