Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Algemeen Ouderschap Algemeen Ouderschap

Algemeen Ouderschap

Lees ook op

Hoeveel vrije tijd heb jij? En je man?

Vrije tijd is tijd die je helemaal zelf mag invullen, dus zonder de zorg voor kinderen, of andere taken zoals werk, het huishouden en mantelzorg. 

En je man? (de vader van je kinderen) 


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
watertoren schreef op 12-08-2021 om 16:47:

[..]

To was al lang door de mand gevallen hoor. Dat was op Viva al. Dan kan ze nog terug komen onder zo veel andere namen als ze wil( als het een vrouw is want dat betwijfel ik) maar haar manier van schrijven en reageren is zo herkenbaar. Maar ja, je moet je tijd toch door zien te komen als je werkeloos thuis zit zonder kinderen.

Ik herkende haar ook vrij snel. 

Maar ja nu ik ziek thuis zit mis ik toch een intellectuele uitdaging naast mijn LOI cursus ministecken voor promovendi. Vandaar de speurtocht, plus ik vind to altijd erg vermakelijk.

Julali

Julali

12-08-2021 om 17:04 Topicstarter

AeonofWinter schreef op 12-08-2021 om 14:02:

Quarantaine? Wel een bizar lange dan, dit is al jaren aan de gang.
Je spamt overal waar je komt in korte tijd alles plat. Ik vind het haast knap.

Ik denk dat je mij verwart met iemand anders. Dit is de eerste keer dat ik actief meeschrijf op een forum. 

Ik vind het wel leuk om van gedachte te wisselen met mensen die ik niet ken, al denk ik erover ermee te stoppen doordat de sfeer soms best negatief is. 

Het is ook wel jammer als je topic wordt gesloten, alleen maar omdat er te veel mensen off-topic gaan. Het zou leuk zijn om inhoudelijk te discussiëren, zonder die persoonlijke aantijgingen. 

Borrelhap schreef op 12-08-2021 om 16:55:

[..]

Ik herkende haar ook vrij snel.

Maar ja nu ik ziek thuis zit mis ik toch een intellectuele uitdaging naast mijn LOI cursus ministecken voor promovendi. Vandaar de speurtocht, plus ik vind to altijd erg vermakelijk.

Mensen die liegen vallen vaak door de mand omdat ze niet onthouden wat ze gezegd hebben. 

Julali schreef op 12-08-2021 om 17:04:

[..]

Ik denk dat je mij verwart met iemand anders. Dit is de eerste keer dat ik actief meeschrijf op een forum.

Ik vind het wel leuk om van gedachte te wisselen met mensen die ik niet ken, al denk ik erover ermee te stoppen doordat de sfeer soms best negatief is.

Het is ook wel jammer als je topic wordt gesloten, alleen maar omdat er te veel mensen off-topic gaan. Het zou leuk zijn om inhoudelijk te discussiëren, zonder die persoonlijke aantijgingen.

Joh hoe zou dat nou komen?

Julali schreef op 12-08-2021 om 17:04:

[..]

Ik denk dat je mij verwart met iemand anders. Dit is de eerste keer dat ik actief meeschrijf op een forum.

Ik vind het wel leuk om van gedachte te wisselen met mensen die ik niet ken, al denk ik erover ermee te stoppen doordat de sfeer soms best negatief is.

Het is ook wel jammer als je topic wordt gesloten, alleen maar omdat er te veel mensen off-topic gaan. Het zou leuk zijn om inhoudelijk te discussiëren, zonder die persoonlijke aantijgingen.

 

Julali

Julali

12-08-2021 om 17:08 Topicstarter

Borrelhap schreef op 12-08-2021 om 16:38:

Een klein kijkje op het profiel van to leert dat deze de afgelopen drie dagen al voor 12 uur 's ochtends op het forum begint tot een uurtje of 22/23 uur. Tussen de berichten zitten een paar minuten. Zo'n drie keer is er een ruimte van 1,5 uur waarop TO niet op het forum zit. Meestal rond etenstijd.

Nu zit ik al een behoorlijke tijd thuis op de bank met long covid, maar zelfs ik heb niet de tijd om zoveel op dit forum te zitten. (Wel om dit uit te zoeken want ik kon niet slapen )
Best knap als je kinderen hebt.
Van die quarantaine klopt ook geen hol, want in de afgelopen drie dagen beweerd to ook nog die dag naar haar personal trainer te zijn geweest! Wat gezien haar postgedrag van die dag ook wonderbaarlijk is tenzij ze heeft zitten forummen tijdens de training. Foei!

Ik ben vandaag gewoon aan het werk geweest, dus het klopt niet wat je zegt. 

En om ontopic te bijven: ik heb vandaag de vrije tijd gehad om tussen mijn werkzaamheden door 25 berichtjes te schrijven. Ik denk dat ik met elk berichtje gemiddeld 1 minuut bezig ben, dus dat is ongeveer een half uurtje vrije tijd. 

Julali schreef op 12-08-2021 om 17:08:

[..]

Ik ben vandaag gewoon aan het werk geweest, dus het klopt niet wat je zegt.

En om ontopic te bijven: ik heb vandaag de vrije tijd gehad om tussen mijn werkzaamheden door 25 berichtjes te schrijven. Ik denk dat ik met elk berichtje gemiddeld 1 minuut bezig ben, dus dat is ongeveer een half uurtje vrije tijd.



Afgelopen drie dagen had ik het over.

Vandaag heb ik niet gekeken want moest naar bloemschikken.

Borrelhap schreef op 12-08-2021 om 16:38:

Een klein kijkje op het profiel van to leert dat deze de afgelopen drie dagen al voor 12 uur 's ochtends op het forum begint tot een uurtje of 22/23 uur. Tussen de berichten zitten een paar minuten. Zo'n drie keer is er een ruimte van 1,5 uur waarop TO niet op het forum zit. Meestal rond etenstijd.

Nu zit ik al een behoorlijke tijd thuis op de bank met long covid, maar zelfs ik heb niet de tijd om zoveel op dit forum te zitten. (Wel om dit uit te zoeken want ik kon niet slapen )
Best knap als je kinderen hebt.
Van die quarantaine klopt ook geen hol, want in de afgelopen drie dagen beweerd to ook nog die dag naar haar personal trainer te zijn geweest! Wat gezien haar postgedrag van die dag ook wonderbaarlijk is tenzij ze heeft zitten forummen tijdens de training. Foei!

Hahahaha Held! 

Julali verklaar je nader... hoe kan dit?

Julali

Julali

12-08-2021 om 17:54 Topicstarter

Borrelhap schreef op 12-08-2021 om 17:31:

[..]


Afgelopen drie dagen had ik het over.

Vandaag heb ik niet gekeken want moest naar bloemschikken.

Toen zat ik dus in quarantaine. Ik moest eerst een negatieve test in handen hebben voordat ik weer iets mocht. 

Julali schreef op 12-08-2021 om 17:54:

[..]

Toen zat ik dus in quarantaine. Ik moest eerst een negatieve test in handen hebben voordat ik weer iets mocht.

En dan ga je forummen ipv van die tijd aan je kind te besteden??? Nou ja zeg wat een nalatigheid. Tssss kan echt niet 

Julali

Julali

12-08-2021 om 18:01 Topicstarter

PinkFlower schreef op 12-08-2021 om 17:56:

[..]

En dan ga je forummen ipv van die tijd aan je kind te besteden??? Nou ja zeg wat een nalatigheid. Tssss kan echt niet

Ik wilde mijn kinderen niet besmetten. 

Ja ja

Maar de personal coach schijnbaar wel

Gelukkig was er genoeg vrije tijd om dat te kunnen.😁

Julali schreef op 12-08-2021 om 18:01:

[..]

Ik wilde mijn kinderen niet besmetten.

Facetimen. 

Julali schreef op 12-08-2021 om 17:54:

[..]

Toen zat ik dus in quarantaine. Ik moest eerst een negatieve test in handen hebben voordat ik weer iets mocht.

Maar je kon wel naar een personal coach?

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.