Algemeen Ouderschap Algemeen Ouderschap

Algemeen Ouderschap

Lees ook op

Hoeveel vrije tijd heb jij? En je man?

Vrije tijd is tijd die je helemaal zelf mag invullen, dus zonder de zorg voor kinderen, of andere taken zoals werk, het huishouden en mantelzorg. 

En je man? (de vader van je kinderen) 


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Julali

Julali

12-08-2021 om 18:51 Topicstarter

3xscheepsrecht schreef op 12-08-2021 om 18:26:

[..]

Maar je kon wel naar een personal coach?

Ik vind het wat ongepast hoe ik hier word ondervraagd alsof ik een crimineel ben, maar als je het echt wel weten, dat ging over een paar dagen eerder. 

Julali schreef op 12-08-2021 om 18:51:

[..]

Ik vind het wat ongepast hoe ik hier word ondervraagd alsof ik een crimineel ben, maar als je het echt wel weten, dat ging over een paar dagen eerder.

Nee hoor dat was op 10 augustus 18:57 uur. Volgens jou zat je toen in quarantaine.

DownrightSpoonbill69

DownrightSpoonbill69

12-08-2021 om 19:03

Betrapt 🤐

DownrightSpoonbill69

DownrightSpoonbill69

12-08-2021 om 19:15

Julali je kunt ook eerlijk zijn en zeggen hoe het zit. Dan klaar de lucht en kun je opnieuw beginnen en zijn wie je bent. 

Nose schreef op 12-08-2021 om 19:03:

Betrapt 🤐

Haha , inderdaad zoals ook al zo vaak op Viva. Ik heb wel een beetje medelijden met dit soort mensen. Die voelen zich heel wat op een forum maar in werkelijkheid zijn en voelen ze zich niks. . 

Julali

Julali

12-08-2021 om 19:36 Topicstarter

Borrelhap schreef op 12-08-2021 om 19:03:

[..]

Nee hoor dat was op 10 augustus 18:57 uur. Volgens jou zat je toen in quarantaine.

Ik bedoel dat wat ik schreef al een aantal dagen eerder was gebeurd. 

Julali

Julali

12-08-2021 om 19:42 Topicstarter

Nose schreef op 12-08-2021 om 19:15:

Julali je kunt ook eerlijk zijn en zeggen hoe het zit. Dan klaar de lucht en kun je opnieuw beginnen en zijn wie je bent.

Ik ben gewoon wie ik ben. 

Maar stel dat ik maandag 38 baantjes heb gezwommen, dinsdag naar mijn pt ben geweest, woensdag naar mijn vaste boulderclub ben geweest, donderdag heb gesupt en vrijdag heuveltraining heb gedaan om 8. 30 's avonds, dan draai ik wat van de activiteiten om, of noem ik een net ander tijdstip ivm herkenbaarheid. 

Sure jan

Julali schreef op 12-08-2021 om 19:42:

[..]

Ik ben gewoon wie ik ben.

Maar stel dat ik maandag 38 baantjes heb gezwommen, dinsdag naar mijn pt ben geweest, woensdag naar mijn vaste boulderclub ben geweest, donderdag heb gesupt en vrijdag heuveltraining heb gedaan om 8. 30 's avonds, dan draai ik wat van de activiteiten om, of noem ik een net ander tijdstip ivm herkenbaarheid.

Haha, ik kom echt niet meer bij. Jij bent echt geniaal in het behouden van je zelf ingedachte leven. Nee schat, je bent al lang door de mand gevallen. Geef het gewoon op.

Ik denk dat het de meeste wel is opgevallen dat deze forumster nogal creatief is in het beschrijven van haar wel en wee.
Maar dit is nu eenmaal internet en iedereen kan online het leven leiden wat hij/zij wil.
Feit is dat deze forumster de gemoederen wel bezig houdt waaruit toch ook interessante discussies kunnen komen.
Maak er geen heksenjacht van, lees gewoon wat je wil lezen.
Mijn opa zei altijd..."mens erger je niet, verwonder je slechts"


heks.png

Julali schreef op 12-08-2021 om 19:42:

[..]

Ik ben gewoon wie ik ben.

Maar stel dat ik maandag 38 baantjes heb gezwommen, dinsdag naar mijn pt ben geweest, woensdag naar mijn vaste boulderclub ben geweest, donderdag heb gesupt en vrijdag heuveltraining heb gedaan om 8. 30 's avonds, dan draai ik wat van de activiteiten om, of noem ik een net ander tijdstip ivm herkenbaarheid.

Dan even terugkomend op de beginvraag: ik neem aan dat jij dan meer vrije tijd hebt dan je man/partner, als je vijf avonden per week kan sporten en recreëren naast je fulltime baan en met kinderen. Als ze tenminste nog zo klein zijn dat ze niet 's avonds alleen thuis kunnen zijn. 

Ik ben ook vier, vijf avonden in de week weg, mijn man is altijd thuis maar het scheelt dat mijn kinderen allemaal 18+ zijn, dus die hebben geen oppas meer nodig. Omdat mijn man thuis werkt (ik werk op locatie, dus heb reistijd) kook hij ook het avondeten en doet hij de afwas. En omdat hij nul hobby's heeft doet hij ook nog alle boodschappen. Aangezien ik iets meer uren werk dan man en ook nog de mantelzorg voor mijn moeder doe, komen we per saldo uit op allebei ongeveer evenveel vrije tijd. Mijn vrijwilligerswerk reken ik overigens als hobby, dat vind ik gewoon leuk om te doen.

Ik heb geen flauw idee wie TO is. Maar dit is Viafora, toch? Hoeven we toch niet stil te staan bij wat er op andere forums gebeurde?

Glamourlama schreef op 12-08-2021 om 21:43:

Ik heb geen flauw idee wie TO is. Maar dit is Viafora, toch? Hoeven we toch niet stil te staan bij wat er op andere forums gebeurde?

Ik ken haar alleen van hier. Daar heb ik ook mijn mening over haar op gebaseerd. 

AcidicShark11

AcidicShark11

13-08-2021 om 09:39

Julali schreef op 12-08-2021 om 17:04:

[..]

Ik denk dat je mij verwart met iemand anders. Dit is de eerste keer dat ik actief meeschrijf op een forum.


Lol. Je onderschat het intellect van heel veel mensen nu. En je liegt, maar dat weet je zelf ook wel mag ik hopen.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.