Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Algemeen Ouderschap Algemeen Ouderschap

Algemeen Ouderschap

Lees ook op

Je over alles druk maken bij je kind(eren)


Tompie schreef op 04-04-2022 om 12:29:

[..]

Ja als dat wat vaker nu voor komt eigenlijk wel, ik werk ook in een kleine zaak waar, als er iemand uitvalt, soms direct probleem kan zijn. Dus dan na verloop van tijd krijg ik idd wel een schuldgevoel

Kan je vrouw niet ook af en toe thuisblijven als er een kind ziek is? Of dat ze naar opa/oma/buren/familie/vrienden kunnen? 

Tompie schreef op 04-04-2022 om 12:32:

[..]

Weet niet of er vrije medicatie bestaat om stress te verminderen. En of dit nuttig kan zijn, echt helpt of eerder gevaarlijk is..?

Nee, je hebt geen pillen nodig, maar een therapeut/psycholoog. Waarschijnlijk ben je na een paar gesprekken er al grotenddels van af. Echt, leren met dergelijke stress om te gaan is vaak een kwestie van anders gaan denken over die dingen, en een therapeut kan je daar vrij simpel bij helpen.

Bestaat in België ook zoiets als een praktijkondersteuner bij de huisarts? Ik zou een andere huisarts zoeken, als het advies enkel meer eiwitten eteb is. Of je hebt je probleem niet goed uitgelegd. Want het gaat niet over het afvallen, maar over adequaat om kunnen gaan met geen controle hebben oid. Dat zal nog eens worden met twee kleine kinderen thuis

Tompie

Tompie

05-04-2022 om 08:17 Topicstarter

Cala schreef op 04-04-2022 om 13:50:

Bestaat in België ook zoiets als een praktijkondersteuner bij de huisarts? Ik zou een andere huisarts zoeken, als het advies enkel meer eiwitten eteb is. Of je hebt je probleem niet goed uitgelegd. Want het gaat niet over het afvallen, maar over adequaat om kunnen gaan met geen controle hebben oid. Dat zal nog eens worden met twee kleine kinderen thuis

Praktijkondersteuning ken ik niet echt. Denk niet dat dat bestaat. Dokter kan je wel doorverwijzen 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.