Algemeen Ouderschap Algemeen Ouderschap

Algemeen Ouderschap

Lees ook op
tonny

tonny

31-12-2008 om 16:48

Meeting 31/1/2009

Kijk even bij Gezellug!

tonny

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
tonny

tonny

02-01-2009 om 14:11

Wie al aangemeld was...

maar bij nader inzien niet kan/wil komen: geef het even door, dan kunnen we mensen van de wachtlijst of late roepingen blij maken!

Kijk even bij 'Gezellug'!

tonny en puck

tonny

tonny

05-01-2009 om 19:03

Mochten er nog liefhebbers zijn...

de wachtlijst slinkt snel, dus heb je bij nader inzien toch zin/tijd om te komen: meld je aan en kijk bij Gezellug!

tonny

Monique D*

Monique D*

11-01-2009 om 15:14

Waar is die meeting?

Tonny,
Ik kan nergens vinden waar die meeting plaats zal vinden.
Ik zelf zal niet gaan, maar misschien is het handig voor anderen die willen gaan om hier of bij Gezellig aan te geven waar en hoe laat dit wordt gehouden..

Telebel.

Telebel.

11-01-2009 om 16:51

Ja heb ik gedaan

en ook vanaf daar krijg ik helaas geen antwoord, heb ook al gemaild met tonny maar ook nog niets van gehoord.

Zie gezellig.

telebel.

Monique D*

Monique D*

11-01-2009 om 20:47

Er wordt geen antwoord gegeven op mijn vraag bij gezellig

..er wordt gewoon over mij heen gepraat! Het lijkt wel of we dat niet mogen weten? Hoe wil men dan genoeg mensen winnen?
Of is het een besloten groepje?

Ehm

Ik begreep uit een andere posting dat Tonny vandaag niet thuis is, en Puck is ziek. Dus misschien even geduld?
Een besloten groepje is het zeker niet, je kunt je gewoon nog opgeven. Er is helaas wel een maximaal aantal (er kan niet meer in het restaurant) dus dan kom je ws. op de wachtlijst. Maar niet getreurd want de ervaring leert dat er altijd nog mensen afzeggen op het laatste moment.
Het is overigens in Amersfoort en begint om 18:30. Exacte gegevens krijg je via mail van Tonny.

Oh, ik zie

... dat je al antwoord gekregen had in Gezellug. Nou ja, dan is het nu wel duidelijk.

tonny

tonny

15-01-2009 om 18:53

Last-minute liefhebbers voor de Ouders Online-meeting op 31 janu

Er is nog plaats!

kijk even bij Gezellug.

Tonny

Guinevere

Guinevere

16-01-2009 om 10:11

Ja, kom op dames en heren, ik wil jullie zien!

Zie titel....

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.