me&i
25-02-2010 om 23:20
Oproep: gastvrouwen en consulentes gezocht voor me&i-party's
[Betaald bericht]
Op 8 maart lanceert me&i, via thuisverkoop, haar nieuwe collectie tijdloze en stijlvolle Zweeds kleding voor kinderen en hun ouders. We zoeken hiervoor: gastvrouwen die thuisparty's willen geven en consulentes die de gastvrouwen bezoeken.
Me&i is een Zweeds kledingmerk met kleding van hoge kwaliteit. Onze kleding heeft speelse vormen en heftige kleuren die worden gecombineert met coole prints.
Wij zoeken:
- gastvrouwen voor het houden van me&i-party's;
- freelance-consulentes voor een gezellige, zelfstandige baan met doorgroeimogelijkheden.
Nieuwsgierig geworden? Meer informatie vind je op: www.meandi.eu
Adde Nooij - Projektleider Nederland

Puck
26-02-2010 om 16:52
Op website gekeken
Ik was idd nieuwsgierig geworden en heb de website even bezocht. Ziet er vrolijk uit, maar is niet mijn stijl. Maar was me nog meer opviel: de taalfouten die je al op de eerste pagina tegemoet schreeuwen. Jammer.

pilsje
26-02-2010 om 20:01
Inderdaad puck
Niet om jou na te apen, maar de spelfouten vielen mij ook meteen ook, ik snap dat ook niet, erg onprofessioneel hoor.
En helaas de kleding is niks mis mee, maar spreekt mij niet aan, vind het ook niet bijzonder of opvallend of zo. Misschien dat de kwaliteit heel geweldig is?

100%mama
26-02-2010 om 22:50
Mmmm
ik zal dan mijn mond maar houden over de spelfouten ok
Op zich leuke site, wat ik dan wel weer mis is een prijs indicatie. Stel ik zoek iets waarmee ik een party wil geven, vind ik het fijn om van te voren een prijs te zien zonder dat ik daarvoor hoef te mailen of zo. Maar dat is persoonlijk hoor!

dirksmama
27-02-2010 om 05:18
Zweedsismen
De Zweedsismen op de pagina vielen me ook op.
Kleding vond ik erg lijken op wat er vorig jaar bij Polaren & Pyret in de winkel hing.

sonj@
27-02-2010 om 13:46
Prijzen inderdaad
Vind ik ook jammer dat dat er niet bij vermeld staat, zodat je een beetje een indicatie hebt. Ik koop namelijk niet (zo snel) hele dure kinderkleding, maar heb hier geen idee van duur of niet duur.

Nasha 1st
27-02-2010 om 15:50
Mwah
nee, het is inderdaad niet mijn smaak....en ik zou ook graag prijzen weten....(vind de prints erg zweeds (lees ikea) aandoen)