Algemeen Ouderschap Algemeen Ouderschap

Algemeen Ouderschap

Lees ook op
Universiteit van Amsterdam

Universiteit van Amsterdam

24-11-2008 om 20:58

Oproep - Wat kan uw kind? - Hertest

[Betaald bericht]

Aan de ouders die eerder meededen aan het onderzoek 'Wat kan uw kind?'

We zouden het zeer op prijs stellen als u de vragenlijst nogmaals wilt invullen. Daarmee helpt u ons de stabiliteit van de vragenlijst te bepalen.

Half oktober plaatsten we een oproep om mee te werken aan het onderzoek van de Universiteit van Amsterdam: 'Wat kan uw kind?' Het onderzoek ging over de manier waarop kinderen plannen maken. De respons op de vragenlijst was groot en enthousiast. Veel dank daarvoor!

Om te weten of ons meetinstrument betrouwbaar is, moet er een zogenaamde 'hertest' worden uitgevoerd. Bij een hertest vult iedereen die de vragenlijst al eerder heeft ingevuld, een aantal weken later de lijst nogmaals in. Daarmee kunnen we zien of de antwoorden op de vragenlijst stabiel zijn.

Werkwijze:
- ga naar www.brief-efg.nl
- inlognaam: BRIEF (in hoofdletters)
- wachtwoord: ouder (in kleine letters)
- vul bij naam kind 'hertest' in

Alvast hartelijk dank voor uw medewerking!

Mariette Huizinga

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Anneja

Anneja

25-11-2008 om 10:46

Ah, de soms-test

Ik snap nog steeds niet dat er niet voor vijf ipv drie antwoordopties gekozen kan worden. Jullie missen een enorme hoeveelheid nuance zo. Bij 95% van de vragen vul ik uit arren moede dan maar 'soms' in terwijl sommige van die somsen echt duidelijk dichter bij nooit liggen en andere meer richting vaak.

anne

Gedaan hoor

succes ermee !

mijk

mijk

25-11-2008 om 14:51

Gedaan

inderdaad de somstest maar hij doet het wel lekkerder dan toen ik hem de eerste keer in vulde..

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.