Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Algemeen Ouderschap Algemeen Ouderschap

Algemeen Ouderschap

Lees ook op

Rare dingen die je doet voor je kind.


Prachtwacht schreef op 30-01-2023 om 10:49:

Ik heb uren gezocht naar een missend Lego steentje. Die zou in de bak met bij de andere Lego kunnen gevallen zijn, dus daar een hele tijd in lopen zoeken. Het was ook echt een heel specifiek steentje. Ik heb het steentje een week later weer teruggevonden. Tussen het laminaat en de muur…

🤐🫣 dit onderwerp is taboe hier want ik heb heel Corona tijd ermee gevuld. Niet alleen zoeken maar ook poetsen etc

Ik heb ooit voor  dochter  toen ze er helemaal  doorheen zat op school een werkstuk gemaakt over diabetes.  Ze kreeg als feedback: kijk, dit is nu precies  wat  ik verwacht  van een verpleegkunde student! En kreeg een 9 ofzo. 
Ik ben verzorgende IG... ( niveau 3)

Gingergirl schreef op 30-01-2023 om 12:16:

[..]

Wij hadden zelf een kamer geboekt in een kasteel wat tevens hotel is, met diner en ontbijt erbij. Daar zijn er meerdere van in Nederland. Ik weet de naam niet meer maar het was ergens in Limburg. De prinsessenjurken had ik zelf besteld op internet. We hadden veel bekijks. En nog op de foto gegaan met het dochtertje van een japanse toerist die waarschijnlijk dacht dat wij daar echt woonden. Ik kan het je zeker aanraden om te doen, je vergeet het nooit meer.

Wij wonen in Limburg. Maar goed, ergens anders kan ook. Ik ga dit sowieso uitzoeken. Kind heeft prinsessenjurken voor carnaval en ik kan best mijn trouwjurk nog een keer aan. Ik word al blij als ik er aan denk hoe geweldig ze dit zou vinden.

Netherfield

Netherfield

04-05-2023 om 15:57 Topicstarter

Ik heb zonet de inleiding voor een praktische opdracht gemaakt voor dochterlief ivm stress en “ik weet niet hoe dat moet”. Eerste keer sinds mijn studie dat ik er iets aan had dat ik ooit geleerd heb hoe je dat doet…

ik heb een werkstuk over de honingdas getypt voor mijn zoon toen hij in groep 5 zat. Hij moest het zelf voordragen en ik typte mee. Echt zinnen zitten typen als: honingdassen zijn echte boefjes, je wil ze niet in je huis hebben want ze maken er een bende van.
Het moest in zoons eigen woorden dus tja...
De juf wist ervan dat ik had getypt maar hij kreeg alsnog een tien. Onderzoek zelf gedaan inclusief boeken èn natuurlijk filmpjes, indeling zelf gemaakt en zelf bedacht iets extras toe te voegen aan het werkstuk. Zelf plaatjes van internet opgezocht en opgeslagen...
Maar ik moest mijn best doen mijn mond te houden tijdens het typen van alle grapjes over honingdassen

duet schreef op 29-01-2023 om 16:28:

Bij gebrek aan vriendinnen mezelf opgeofferd om met dochter in een tentje in de tuin te slapen op mijn laatste vakantiedag. De volgende dag moest ik weer werken.... bleek het inderhaast aangeschafte tentje een eenpersoonsfestivaltentje....lekker knus. Ik helemaal brak, maar zij heeft er in ieder geval leuke herinneringen aan.

Och heden ja, ik heb ook een keer in de tuin in een tentje geslapen omdat twee kinderen dat wilden en niet alleen durfden. Onrustige nacht want vlak boven de tuin staat een straatlantaarn de hele nacht fel te branden en om vier uur stond de politie naast de schutting te brullen naar iemand die er vandoor ging en die ze wilden staande houden…

Ik was niet zo helder die dag erna.

Lang geleden om elf uur savonds in de tuin en in de zandbak op het schoolplein hiernaast lopen zoeken naar een zoekgeraakt mobieltje van zoonlief. Steeds bellen natuurlijk maar hij stond op stil, eindelijk zag ik onder een struik het scherm oplichten toen hij overging. Van dezelfde zoon heeft vader nog een flinke speurtocht in het donker achter de geluidswal gedaan naar een tijdens het hond uitlaten verloren sleutelbos, ook teruggevonden uiteindelijk. Gelukkig werd het later beter en raakte hij niet meer alles steeds kwijt.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.