Netherfield
25-01-2023 om 20:56
Rare dingen die je doet voor je kind.
We hebben denk ik allemaal wel eens in iets vies staan wroeten voor een verdwenen legopoppetje, ‘s avond een surprise staan verven en meer van dat soort zaken.
TO trapt af:
13-jarige moet een boekbespreking doen, daarvoor moet ze een doos met spulletjes verzamelen die met het boek te maken hebben. In het boek wordt iemand vermoord omdat diegene haar nieren wil hebben. Ik heb zojuist onze buurvrouw de internist om een scalpel gevraagd…

Eppos
30-01-2023 om 13:28
Prachtwacht schreef op 30-01-2023 om 10:49:
Ik heb uren gezocht naar een missend Lego steentje. Die zou in de bak met bij de andere Lego kunnen gevallen zijn, dus daar een hele tijd in lopen zoeken. Het was ook echt een heel specifiek steentje. Ik heb het steentje een week later weer teruggevonden. Tussen het laminaat en de muur…
🤐🫣 dit onderwerp is taboe hier want ik heb heel Corona tijd ermee gevuld. Niet alleen zoeken maar ook poetsen etc

lientje69
30-01-2023 om 13:33
Ik heb ooit voor dochter toen ze er helemaal doorheen zat op school een werkstuk gemaakt over diabetes. Ze kreeg als feedback: kijk, dit is nu precies wat ik verwacht van een verpleegkunde student! En kreeg een 9 ofzo.
Ik ben verzorgende IG... ( niveau 3)

MamaE
30-01-2023 om 14:19
Gingergirl schreef op 30-01-2023 om 12:16:
[..]
Wij hadden zelf een kamer geboekt in een kasteel wat tevens hotel is, met diner en ontbijt erbij. Daar zijn er meerdere van in Nederland. Ik weet de naam niet meer maar het was ergens in Limburg. De prinsessenjurken had ik zelf besteld op internet. We hadden veel bekijks. En nog op de foto gegaan met het dochtertje van een japanse toerist die waarschijnlijk dacht dat wij daar echt woonden. Ik kan het je zeker aanraden om te doen, je vergeet het nooit meer.
Wij wonen in Limburg. Maar goed, ergens anders kan ook. Ik ga dit sowieso uitzoeken. Kind heeft prinsessenjurken voor carnaval en ik kan best mijn trouwjurk nog een keer aan. Ik word al blij als ik er aan denk hoe geweldig ze dit zou vinden.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.