Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Algemeen Ouderschap Algemeen Ouderschap

Algemeen Ouderschap

Lees ook op

Schoen zetten, hoe vaak?


Wilgenkatje

Wilgenkatje

28-11-2020 om 13:38

Schoenzetten vergeten

Vier kleinkinderen logeren hier, twee gelovig, twee ongelovig - en ik was in de hectiek van het logeerpartijtje opstarten die schoenzetterij geheel vergeten - terwijl ik wel vier schilderdoeken voor beginners en zakjes munten had ingepakt. Toen maar op de ontbijtborden gezet. ‘ dat is handig van Sinterklaas, hoeft hij niet zo te bukken ‘. Aldus ienieminimeisje van 5 1/2 jaar geleden ( voor de oudgedienden hier). En om negen uur zaten we na een ontbijt waarbij alle potjes en pakjes van muntenstickersmileys voorzien te schilderen. Manman wat een vliegende start van een anders zo kalme zaterdag 🤣

Lavendel

Lavendel

28-11-2020 om 22:50

Offtopic

Ohh, het is voor het eerst dat ik mij een oudgediende mag noemen. Volgens Wilgenkatje dan. Is je ienieminimeisje alweer 5,5?! Ik heb erg meegeleefd toen, vooral omdat ik 13 jaar geleden een ienieminiejongetje had.

On topic:
Hier voor het eerst geen gelovigen meer, maar schoenzetten blijft te leuk om niet te doen, dit mogen 3x, op de zaterdagen tussen intocht en pakjesavond. Twee keer een klein cadeautje (spelletje, doeboek, tijdschrift) en één keer een chocoladeletter.

Wilgenkatje

Wilgenkatje

28-11-2020 om 22:57

Klopt Lavendel o.t.

Ze is 5 1/2 . Prachtig he!!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.