Algemeen Ouderschap Algemeen Ouderschap

Algemeen Ouderschap

Lees ook op

taboes

naar aanleiding van het opgehaalde draadje over luierdragende tieners, misschien is het leuk/zinvol om naar buiten te komen met je taboes? Dingen die je kinderen nog doen, maar die je eigenlijk liever niet vertelt aan andere mensen, uit angst voor negatieve reacties?

Ik zal ermee beginnen: Ik geef mijn zoon van 4 nog borstvoeding. Wie weet er nog zo een?


en een vriend voor 1 weekend in de maand

En een vriend voor 1 weekend in de maand lijkt mij nu juist geweldig! Ik zou enthousiast reageren hoor als je het vertelde! En tegen mijn man zeggen: "Zie je nu wel dat het kan?" Want mijn man zou er niet gecharmeerd van zijn....Hahaha.
Niet dat hij het mij niet gund, want w.s. is dat niet het probleem, maar meer dat hij zijn jaloezie dan niet kan bedwingen.
Dus doe ik het maar niet,wil m ook niet kwijt en nee ook niet stiekem zou zoiets nooit stiekem doen. Maar jeminee ik ben wel jaloers op je hoor!
groeten albana

mirreke

mirreke

14-11-2013 om 16:03

Wat goed van jullie! Een vriend erbij.

Dat jij en je man dit allebei kunnen vind ik erg bijzonder.
Ik vind het voor mijzelf geen taboe, ik geloof juist niet zo in een leven lang monogaam. Daar gaan mensen maar van scheiden
Jammer dat jij zo ervaart dat het onbespreekbaar is.

mirreke

mirreke

14-11-2013 om 16:09

Gelukkige kat

Ik denk er net zo over Albana

hahahaha

Nou, dit had ik niet verwacht hoor!
groeten albana

Voor Monique D en Spider...!

Monique D en Spider willen allbei hun huis ontvluchten met de feestdagen, maar op vakantie gaan zit er niet in.

Lijkt me een perfecte huizenruil...!
Gratis vakantie, en je bent hartstikke niet thuis.

En glimlach niet alleen om mijn idee, maar mail elkaar en doe het gewoon!!

Spider

Spider

10-12-2013 om 09:29

Geerke praktisch niet uitvoerbaar

Ik heb een huisdieren die niet iedereen kan verzorgen (kromsnavels) en ik vang er in de kerstvakantie ook een paar op van bevriende vogelliefhebbers die wel op vakantie gaan.
Bovendien heeft mijn ene dochter ook nog een wedstrijd net na de kerstvakantie en "moet" dus in de kerstvakantie extra trainen. Die is heel blij dat we thuisblijven dus...

Maar het goede nieuws is dat mijn ouders dit keer besloten hebben om weg te gaan. Ze hebben een reisje aangeboden gekregen van een (oud) zakenrelatie van mijn vader.
Dus we hebben een dag vrij !

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.