linn19
29-08-2026 om 14:48
Tate brothers nog steeds vast in Miami
Ik volg via youtube al een poosje wat er in de VS allemaal aan de gang is. Omdat via de reguliere tv kanalen niet alles naar buiten komt omdat Trump de tv kanalen in de tang heeft gebeurt er veel via social media.
Zo ook het nieuws over de tate brothers. Er zijn er meerdere op you tube maar ik volg Mike Nellis hierover.
Ze zitten nog steeds vast in Miami wachtend op beslissing over hun uitlevering aan de UK.
Ze dachten veilig te zijn in de VS maar Trump geeft tot nu toe geen krimp nu ze toch zijn opgepakt daar. Ze staan er tot nu toe alleen voor.
De zogenaamde advocaat van hun is ook een lachertje.
Mike Nelis omschreef de verdediging zo " They're throwing spaghetti against the wall to see what sticks to gin up some amount of symphaty from the manosphere or the maga movement or the trump white house"
Nu is het weer dat er een gehandicapte dochter zou zijn die niet snapt waarom ze haar vader niet ziet. Zo bizar......
Volgende week waarschijnlijk uitspraak.
Zeespiegel
29-08-2026 om 14:59
tja die dochter is op termijn vast beter af zonder zo'n vader. Ouders die crimineel zijn doen dat zelf hun kinderen aan. Helaas.
Maar de normale nieuwssites berichten ook gewoon hierover hoor.
Lexus
29-08-2026 om 15:21
Nou ik vind het wel relevant om het er over te hebben. Met name of jonge mannen en jongens die door hen beïnvloed zijn, nu in gaan zien wat voor misdadige types het zijn. (vermeend dan)
Mischa83
29-08-2026 om 15:28
Lexus schreef op 29-08-2026 om 15:21:
Nou ik vind het wel relevant om het er over te hebben. Met name of jonge mannen en jongens die door hen beïnvloed zijn, nu in gaan zien wat voor misdadige types het zijn. (vermeend dan)
Ja precies, de magie van de Tate broers en daarmee de manosphere vermindert denk ik wel nu blijkt dat ze toch niet onschendbaar zijn. In tegenstelling tot wat ze zelf dus beweerden komen ze niet overal mee weg.
linn19
29-08-2026 om 15:29
Idd Lexus en ik ga deze you tube filmpjes onder de aandacht brengen van in ieder geval de landelijke politiek. Ook hier in nl die manosfeer invloed op scholen. Ik heb geen kinderen meer op scholen maar deze filmpjes geven zo duidelijk aan wat een oplichters en losers die tate's zijn, daar zou juist op scholen ook het gesprek over kunnen gaan, ook over die advocaat en zijn belachelijke verdediging. De jeugd leeft via you tube.
Marty1984
29-08-2026 om 16:38
Iets met "eigen schuld, dikke bult".
En ik ga ervan uit dat die dochter ook nog wel een moeder heeft. En gezien die mannen stinkend rijk zijn of lijken te zijn kan moeder vast ook wel hulp en assistentie inkopen.
linn19
29-08-2026 om 17:14
Marty1984 schreef op 29-08-2026 om 16:38:
Iets met "eigen schuld, dikke bult".
En ik ga ervan uit dat die dochter ook nog wel een moeder heeft. En gezien die mannen stinkend rijk zijn of lijken te zijn kan moeder vast ook wel hulp en assistentie inkopen.
Het gaat niet om dat kind ( weten ook niet of dit kind wel bestaat) maar om medelijden en sympathie te krijgen. Dit is niet het eerste jankverhaal wat ze op het internet slingeren nu ze vastzitten, vorige keer was het zijn moeder die verdrietig zou zijn omdat zij hem al 7 maanden niet had gezien. Ik heb echt met open mond die filmpjes gekeken, zoveel stommiteit bij elkaar van die broers, is echt bizar. Ze proberen te chanteren,dreigen,vleien en hulp aan te bieden voor de verkiezingen van 2028. Ze weten wat hen te wachten staat in de UK.
Het kan ook nog dat Trump ze alsnog niet gaat uitleveren aan de UK.
Herfstappeltaart
29-08-2026 om 18:46
Lexus schreef op 29-08-2026 om 15:21:
Ik denk niet dat ze dat gaan inzien. Sommigen zijn helemaal idolaat van die twee broers en zien alles wat ze doen (ook misdadige dingen) als geweldig. Ik zwijg ze dood. Negatieve aandacht is ook aandacht.
Lexus
29-08-2026 om 19:46
Herfstappeltaart schreef op 29-08-2026 om 18:46:
[..]
Ik denk niet dat ze dat gaan inzien. Sommigen zijn helemaal idolaat van die twee broers en zien alles wat ze doen (ook misdadige dingen) als geweldig. Ik zwijg ze dood. Negatieve aandacht is ook aandacht.
Ik merk het
Nee grapje, ja doodzwijgen en jonge meisjes sterk maken is misschien het beste
Herfstappeltaart
29-08-2026 om 19:47
Lexus schreef op 29-08-2026 om 19:46:
[..]
Ik merk het
Nee grapje, ja doodzwijgen en jonge meisjes sterk maken is misschien het beste
Hahahaha je hebt gelijk 🤐
Mischa83
29-08-2026 om 21:18
linn19 schreef op 29-08-2026 om 17:14:
[..]
Het gaat niet om dat kind ( weten ook niet of dit kind wel bestaat) maar om medelijden en sympathie te krijgen. Dit is niet het eerste jankverhaal wat ze op het internet slingeren nu ze vastzitten, vorige keer was het zijn moeder die verdrietig zou zijn omdat zij hem al 7 maanden niet had gezien. Ik heb echt met open mond die filmpjes gekeken, zoveel stommiteit bij elkaar van die broers, is echt bizar. Ze proberen te chanteren,dreigen,vleien en hulp aan te bieden voor de verkiezingen van 2028. Ze weten wat hen te wachten staat in de UK.
Het kan ook nog dat Trump ze alsnog niet gaat uitleveren aan de UK.
Ironisch trouwens dat ze nu vinden dat ze eerder vrij moeten komen omdat vrouwen anders zouden lijden🤔