Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
02-07-2026 om 20:43
Ik koop vrijwel alle kleding voor mijn kinderen tweedehands. Vinted is daar natuurlijk een mooie app voor. Maar eigenlijk kost het mij altijd best wat tijd. Ik wil altijd meerdere kledingstukken bij 1 verkoper kopen (om verzendkosten uit te sparen), enkel van een Nederlandse verkoper (maar daarop filteren kan niet) en dan moet het er natuurlijk ook nog netjes uitzien. Vaak heb ik geen specifiek kledingmerk waar ik naar zoek (enkel een type kledingstuk & maat), en probeer ik door de categorieën te bladeren met een enkel zoekwoord. Maar die categorieën zijn ook niet altijd even duidelijk (staat iets bij babykleding of bij kledingbundels bijv.?)..
Voor ik het weet is er weer een avond scrollen op Vinted voorbij zonder iets te kopen.
Dus ik ben benieuwd: wat zijn jullie tips om op Vinted leuke (baby/kinder)kleding te zoeken?
En voor wellicht een later moment ook handig: hoe verkoop je je eigen kinderkleding via Vinted het beste?
07-07-2026 om 14:06
Stimpie schreef op 04-07-2026 om 09:57:
[..]
Maar waarom heb je dan zoveel ongedragen kleding? Zelfs met het kaartje er nog aan?
Als ik hier iets koop met de intentie iets te gaan dragen (waarom zou je het anders kopen??) dan wordt het eerst gewassen voor het de kast in gaat. Incidenteel dus iets met kaartje als ik te laat ben met terugsturen, maar dat komt gelukkig niet zo vaak voor.
Haha niet iedereen is zo georganiseerd vrees ik, en ik was iets nooit voor het de kast ingaat eigenlijk.