Zwelgje
26-06-2009 om 13:40
Waarom doen jongens/mannen dit?
Hoi, even een vraagje over een grappige overeenkomst tussen mijn zoontje van 4 en Zwelgman: hoe komt het dat mannen/jongens hun hand in hun onderbroek hebben terwijl ze slapen? Vooral 's ochtends vroeg. Vannacht droeg mijn ventje geen onderbroekje en vanochtend om 6:00 lag hij nog zwaar onder zeil, wijdbeens, met 1 hand op z'n piepelotje in bed. Ook manlief doet het...en ik verzoek hem dan ook z'n handen te wassen zodra ie wakker is
Groetjes!

Hanne.
26-06-2009 om 13:44
Vrouwen ook
althans, ik weet van mijzelf dat ik met enige regelmaat met m'n hand bij m'n kruis slaap (getuige geur, en een incidentele schaamhaar bij het wakker worden)

margje van dijk
26-06-2009 om 19:05
Hier doen ook alle mannen het, en trouwens ook alle vrouwen.
Lekker toch?
Margje
PS Ik deel de verbazing van Inge.

Emmawee
26-06-2009 om 22:38
Omdat...
Omdat je armen daar ophouden! Daarom.
Enne Zwelgje / Pandia... ik vind handen wassen heel fijn, maar ik ga mij daar echt niet mee bemoeien! Ik ben z'n moeder niet. Bovendien (al was ik wel zijn moeder)... hij is een volwassen man. Een urinespoor in mijn ontbijt lijkt mij overigens minder schadelijk voor ons welbevinden dan 'gezeik' over handen wassen.
Groet! Maw.

Zwelgje
27-06-2009 om 10:14
Ik niet hoor
Dan behoor ik dus niet to die vele vrouwen die ook wel eens wakker worden met hun hand in de slip. Zelfs al zou ik zonder onderbroek slapen, komt die hand gewoon niet eens in de búúrt. (Eigenlijk houd ik altijd mijn armen op gezichtshoogte of wijd uitgestrekt, nu ik het zo bedenk) En of ik nou vies ben van m'n vent of niet, het is wat eerder gezegd werd toch ook -voor de meesten- vanzelfsprekend dat je je handen wast na ieder toiletbezoek? Gewassen in de ochtend ruikt een dergelijk lichaamsdeel echt niet meer zo fris na een lange, warme dag rennen & vliegen op werk.. :s Maar ja, misschien ben ik wel een piet-lut. Maar ik weet wel dat Zwelgman er alleen maar om moet lachen dus schadelijk is het zeker niet, Maw.

Kaaskopje
27-06-2009 om 13:07
Ik zou het niet eens weten
Waar je al niet op let! Ik weet wel dat er wat aandranggevoelens zijn van diverse aard in de ochtend. Ik kan me voorstellen dat je man daardoor ongemerkt met zijn hand die kant op gaat in zijn slaap.

Stout Meisje
27-06-2009 om 22:21
En ik
Ik word nooit wakker met mijn hand daar. Ik houd altijd met mijn handen de deken vast. Maar ik weet heel zeker dat ik vaak mijn hand daar vaak heb voor ik ga slapen ))

Vonda
28-06-2009 om 22:01
Ha ha ha!!! (en ot)
Wat een supergrappig draadje!
Nee, herken het niet echt in de familie, zak maar zeggen
Maaaar....
Ik wilde inderdaad dat ik net zo rielekst als maw kon zijn.
Al heb ik in de relatie al wel wat water bij de wijn gedaan... Vondaman is bv. niet te bewegen tot elke avond tanden poetsen (wel regelmatig hoor) en minder handenwasserig dan ik. Ik heb me er maar bij neergelegd...
Vonda