Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Bennikki

Bennikki

06-03-2019 om 10:20

Animatiefilmpje

Zoon moet voor biologie een kort animatiefilmpje maken. Hij is al uren bezig om uit te vinden met welk programma hij dat kan doen maar het lukt hem niet iets te vinden waar hij mee uit de voeten kan. Hebben jullie kinderen misschien gewerkt met een eenvoudige app of programma? Ik wil er ook best voor betalen hoor, maar hij ziet door de bomen het bos niet meer.

Videoscribe

Probeer Videoscribe eens. Ik weet niet wat voor animatie moet hij maken, maar voor een eenvoudige bewegende uitleg voldoet dit prima. Volgens mij kun je het programma een tijdje gratis gebruiken.

zombie

zombie

06-03-2019 om 16:42

dochter zegt

Dochter zegt, maak een stopmotion video. Die maak je door stap voor stap uit te tekenen en dit kan je dan in een gratis video editor zoals windows moviemaker zetten of als hij apple heeft imovie.

Dochter werkt voor school met alle grafische programma's, maar die zijn vreselijk duur dus niet van toepassing voor je zoon.

Succes!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.