Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Lynna

Lynna

01-07-2012 om 19:02

Ipad in bed

Wie van jullie leest ook op zijn ipad in bed? En wie van jullie krijgt dan ook last van zijn nek? Wat doe je daartegen?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Soms

Ik gebruik mijn ipad regelmatig in bed, nooit last van mijn nek. Ik zet mijn kussen schuin met een rolletje eronder, benen beetje schuin omhoog en daar leg ik de ipad op.

Clowntje

Clowntje

01-07-2012 om 20:35

Geen pijn in mijn nek maar

Als ik dan in slaap val (al lezend) valt de iPad op mijn neus en dat doet toch echt veel meer mijn dan een ouderwets boek op je neus....

Annet

Annet

01-07-2012 om 21:32

Ik heb een echte ereader

Die is heel licht dus nergens last van.....

Rosa van der Zanden

Rosa van der Zanden

01-07-2012 om 22:27

Scherm vastzetten

Ik zet het scherm in horizontale stand op slot en ga heerlijk lezen. Nergens last van.

Rosa van der Zanden

Oude Wijn

Oude Wijn

02-07-2012 om 14:08

Annet

Welke e-reader heb jij en hoe bevalt die? Is-ie ook in het buitenlicht leesbaar?

Annet

Annet

02-07-2012 om 21:03

Sony ereader

Ik heb de nieuwste sony, nu in de aanbieding bij Dixons voor 129 euro.
Het leest perfect, net als een boek. In het buitenlicht (juist in de zon) leest die alleen maar beter, net als een gewoon boek. In het donker heb je dus een lichtje nodig. Het scherm zelf is niet verlicht. Als je veel leest is dat perfect. Je moet dan een ink-scherm hebben (ik hoop dat ik de juiste naam heb). Tablets hebben tft of andere lichtgevende schermen. Dat geldt ook voor de Ipad. Die kun je wel feller zetten in het buitenlicht maar het gaat toch schitteren. Tablets zijn wel multifunctioneler. Het is maar wat je wil.
Sinds twee dagen hebben wij ook een Ipad in huis. Mooi ding, maar wat is die zwaar ten opzichte van mijn ereader!

Oude wijn: hier

een Kindle en een Kobo, beiden zijn prima in de zon te lezen (ideaal op een ligbedje). Ik wilde geen touch screen ( vingers op het scherm) dus heb een "gewone" Kindle, maar man heeft een Kobo touch. Wat daar mooi aan is, is dat je de boekcovers op het scherm hebt (ik zie alleen de titels) Geen idee hoe dat met de Sony is.

neteret mut

neteret mut

02-07-2012 om 23:07

Sony

en dan om precies te zijn een digital book reader PRS300. Ik lig op mijn zij en dan of in de linkerhand of in de rechterhand ( zoals met een pocketboekje). Geen touchscreen, prima te lezen buiten maar zodra het donker wordt dus idd een lampje nodig.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.