Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Vic

Vic

10-01-2012 om 19:58

Iphone abonnement

Ik had vanmorgen een incidentje waardoor ik besefte dat ik nu toch echt een Iphone nodig heb Bij mijn huidige provider (T-mobile) is mijn abonnement 'afgelopen' dus ik kan overstappen en een ander toestel kiezen. Het Iphone abonnement kost 42,50 per maand voor 300 belminuten/smsjes (gebruik ik niet allemaal) en onbeperkt internet. Voor het toestel moet ik dan 180 euro bijbetalen.
Is dat een beetje aantrekkelijke prijs, of ben ik dan duurder uit dan bij anderen? Ik betaal nu 34,50 voor 300 minuten zonder internet (en heb er destijds een leuke telefoon bij 'gekregen). Ik zie het eigenlijk niet zitten om van provider te veranderen, in verband met nummerbehoudgedoe, maar als het echt veel goedkoper kan elders natuurlijk wel.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
sinas

sinas

10-01-2012 om 20:29

Ik zit bij ben

en ik betaal 11 euro per maand, dat is inclusief 5 euro voor internet, sim only abo. Was een aanbieding weliswaar. Dus ik vind het al gauw duur.
Smartphone heb ik later elders sim lock vrij gekocht, was een uitlopend model, koste 99 euro.

Vic

Vic

10-01-2012 om 21:04

Niemand?

Jullie hebben allemaal een Iphone, hoe is het abonnement geregeld?

Vic

Vic

10-01-2012 om 21:05

Oh sorry sinas

Jij bedankt voor je reactie.

ayla

ayla

10-01-2012 om 22:20

Ook tmobile

39 euro per maand, 300 belminuten en 500 mb snel internet daarna nog steeds gratis maar langzamer, toestelprijs 90 euro en de eerste 3 maanden geen abonnementkostrn, wel de iphone 4, niet de 4S.

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Vic

Vic

11-01-2012 om 15:08

Nou, ik ga het gewoon doen Hoop dat ik mijn nieuwe toestel een beetje snel heb.

Vic

Vic

11-01-2012 om 16:20

Ja, maar die hebben het vast anders geregeld Ik vind het niet zo erg. Nu betaal ik 34,50 voor 300 minuten zonder internet. Ik ga gewoon mijn vaste toestel niet meer gebruiken (en nu echt) zodat ik ook eens die minuten op maak.

Maar vic

Je betaalt toch echt ook voor die vaste lijn, of je er nu mee belt of niet. Ik vind die 40 á 50 euro per maand voor een A-merk smartphone ook erg veel. (Dat is bijna 500 euro per jaar.)

Chris

Vic

Vic

11-01-2012 om 18:55

Chris

Mijn vaste lijn zit in een pakket met televisie en internet. Kost me 49,95 per maand. Voorheen had ik een goedkoper mobiel abonnement maar ging ik regelmatig over mijn belminuten heen, waardoor de rekening ca. 80 euro bedroeg. Als ik daarmee vergelijk valt 42,50 best wel mee.
Er zijn nog geen reacties gekomen van mensen die goedkoper zitten voor hetzelfde.

Vic

Vic

11-01-2012 om 18:56

Aanvulling

Die 49,95 voor de telefonie/tv/internet is exclusief gesprekskosten.

sinas

sinas

11-01-2012 om 19:15

heb je al op de site van Ben gekeken dan? (dacht toch echt dat ik goedkoper zat)

Vic

Vic

11-01-2012 om 19:25

Sinas

Ik had niet begrepen dat jij ook een Iphone had.

sinas

sinas

11-01-2012 om 19:28

Nee

maar kunnen die abo's van ben daar niet op dan?

Vic

Vic

11-01-2012 om 19:30

Vast wel

Maar dan krijg ik geen Iphone 4S voor 180 euro. Zou ik natuurlijk een omslagpunt kunnen gaan berekenen, maar dat wordt dan weer zo'n gedoe. Is Ben trouwens niet hetzelfde als T-Mobile?

Samsung een optie?

Waarom persé een Iphone? Samsung Galaxy (of HTC e.d.) is een mooie smartphone die gratis is en met goedkopere abonnementen. Mijn vriend heeft een Iphone en ik een Samsung Galaxy S dus ik ken beide goed, maar vind de Iphone echt niet beter. Je moet er wel bijna € 200 extra voor neerleggen, en dan heb je het nog niet eens over het duurdere abonnement dat je elke maand mag aftikken. Apple wil niet voor niets dat de Samsung producten overal verboden worden, het zijn nl heeeele goede kopieen.

Ik betaal nu iets van € 25 pmd incl gratis internet (t-mobile)

sinas

sinas

11-01-2012 om 20:05

Ben

is onderdeel van t-mobile, maar wel goedkoper. En je kan per maand opzeggen, ook per maand je bundels aanpassen.

sinas

sinas

11-01-2012 om 20:05

Oh ja

en samsung is een prima telefoon, man en ik hebben er allebei 1.

Vic

Vic

11-01-2012 om 20:22

Half jaar

Wordt dan na een half jaar het abonnementsgeld het dubbele? Dan zit je boven de bedragen van T-Mobile, volgens mij. Kun je op een Samsung ook Wordfeud spelen? En de NS dienstregeling app?

sinas

sinas

11-01-2012 om 20:37

Ja hoor

als het een android app is, kun je die op een samsung met android gewoon doen. wordfeud heb ik ook er op staan, man ook.

ilsepilse

ilsepilse

11-01-2012 om 20:45

Vic

er stond een goedkopere i phone id Kampioen van deze week!!

Vic

Vic

11-01-2012 om 21:31

Uhum...

Eigenwijs als ik ben heb ik hem gewoon besteld Het is gewoon ook een heel mooie telefoon, en ik ben er alvast heel blij mee. Ik heb nog wel naar de Samsung Galaxy gekeken, maar de camera die daarin zit is beduidend minder dan in de Iphone. En aangezien oudste zich mijn fotocamera min of meer heeft toegeëigend, vind ik dat wel een groot pluspunt. Wel jammer is dat de boeven van T-mobile maar 20 euro beltegoed laten meenemen. Ik zal hier overigens maar niet vertellen hoeveel tegoed er dan is 'verdampt'. Of ik moet me nog even suf bellen en sms'en de komende dagen...

Vic

Veel plezier ermee . (Heb je een witte of een zwarte?)

Chris

Vic

Vic

13-01-2012 om 12:36

Grrrr

De bezorgdienst kan alleen overdag bezorgen. En juist volgende week heb ik een paar dagen cursus dus kan niet thuis blijven. Mijn nieuwe telefoon komt dus pas donderdag ;-(
Chris, ik heb een zwarte besteld. Volgens dochter heeft 'iedereen' een witte dus dat is niet leuk. Ik had die witte dus nog nooit in het echt gezien omdat iedereen die ik ken een zwarte heeft, maar op school is dat blijkbaar anders

Lol

Vic, hoe vaak kom jij dan op de school van je dochter als je er rekening mee houdt dat 'iedereen' op school een witte heeft?

Kunnen ze 'm niet bezorgen bij de buren?

Chris

Vic

Vic

13-01-2012 om 15:08

Haha

Nou, ik word al beter hoor. In het begin wilde ik vooral mooie woorden maken maar ik ben erachter dat je vaak beter een -n kunt neerleggen achter een woord als daar toevallig DW ofzo staat

Vic

Vic

15-01-2012 om 20:22

Nog even over prijzen

Mijn vriend was ook ook op zoek naar een nieuw abonnement voor zijn telefoon en Ipad. De prijzen vielen hem behoorlijk tegen, en hij had het idee dat het duurder was dan vorig jaar. Bij veel providers kun je kiezen voor 500 MB of 2 GB, maar daar zit dan niets tussen. Wanneer je kiest voor 500 MB is het meerverbruik een stuk duurder, en kun je al bijna beter kiezen voor het duurdere 2 GB abonnement.

Vic

Vic

19-01-2012 om 12:33

Ik ben hem nu al zat

Mijn Iphone is net bezorgd. Er zat ook een nieuwe simkaart bij en die moest ik via internet activeren. Dat lukt dus niet, want ik kom niet in het juiste menu bij T-mobile. En de klantenservice nam de telefoon niet op. Nu ga ik hem al helemaal niet meer activeren want ik moet zo weg, en als ik de telefoon dan niet aan de praat krijg zit ik zonder ;-( Gut wat irritant zeg! Grrrrr

Vic

Als het lukt zien we je graag op wordfeud!

Vic

Vic

19-01-2012 om 17:23

Blegh ;-(

Het is fout gegaan met kopiëren van de contacten. Volgens de helpdeskman kun je ze niet met Bluetooth overzetten, dus nu moet ik ze allemaal (60!) handmatig overzetten. Wordfeud heb ik er wel op gezet, maar ik vertel mijn naam pas als ik die contacten heb gedaan. Anders wordt dat helemaal niets meer natuurlijk ;-(

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.