Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

maan.

maan.

10-11-2009 om 15:14

Nogmaals wii-spel-vraag

Na wat wii-en blijkt dat vooral de korte spelletjes bij de kids erg aanslaan; wii-play is hier het grootste succes.

Ik zag het spel 'carnival' dat schijnt ook met korte spelletjes te zijn. Kent iemand dat en bevalt dat?
Of andere spelletjes die qua opzet vergelijkbaar zijn met wii-play?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
mar-ank

mar-ank

10-11-2009 om 17:28

Vraagje toevoegen

Hier gaat de sint een Wii afleveren dit jaar. Nou zag ik laatst bij de Bart Smit een grote doos staan met Wii spellen voor 15 euro. Maar ik heb er nog helemaal geen verstand van.
Achterop de spellen zag ik een afbeelding van een controller of nunchuck met een cijfer erin. Bv een controller met een 4 erin. Wil dat dan zeggen dat je 4 controllers nodig hebt om dat spel te kunnen spelen? Of betekent dat dat je het met z'n vieren kan spelen als je 4 controllers hebt, maar ook in je eentje als je er maar 1 hebt.

Eigenlijk vraag ik me af; hoeveel van die dingen heb je minimaal nodig om een beetje leuk (met z'n tweeen) te kunnen spelen? Ik kan mijn geld maar één keer uitgeven; kan ik m'n geld dan beter in een paar leuke spellen stoppen of in controllers, nunchucks, opladers, etc.

mar-ank

mar-ank

11-11-2009 om 09:36

Knoop doorhakken

Goed, het wordt tijd om een knoop door te hakken. Ik wil dat ding zo snel mogelijk bestellen, want ben bang dat als ik te lang wacht ze straks rond sinterklaas opeens op zijn.

Ik heb een mooie aanbieding gevonden:
Wii + 1 Nunchuk + 1 Wiimote + 1 Wii Motion Plus + Wii Sport Resort
Daar doe ik dan bij:
Wii Play + 1 Wii afstandsbediening

Omdat ik een kortingskaart heb voor deze winkel kom ik dan uit op een prijs van ongeveer 225 euro. Dat lijkt mij een mooie deal.
We hebben dan drie games; Wii Sport Resort, Wii Play en Wii Samba de amigo (die heb ik vorig jaar een keer gewonnen bij een wedstrijd bij BOL en ligt nog altijd in verpakking in de kast)

Ik zit alleen nog te twijfelen of ik er niet meteen nog zo'n nunchuk bij zal kopen. Maar ik weet niet of ik die, voor deze drie games, echt al nodig heb. Want ik begrijp dat je dat ding dus niet bij alle games gebruikt? Heb ik goed begrepen dat je de nunchuk aan de controller koppelt voor spellen waarbij je iets met twee handen doet? Sorry hoor, maar ik ben nog een echt beginner op Wii gebied

Ise

Ise

11-11-2009 om 09:58

Rayman

Een leuk spel met kleine spelletjes is Rayman Raving Rabbids TV-party. Je kunt dit spel zelfs met een balanceboard spelen (als je wii-fit hebt). Hele grappige spelletjes die je alleen of met z'n tweetjes kunt spelen. Een extra nunchuck is dan wel handig, maar die schijn je ook van een goedkoper merk te kunnen kopen.

mar-ank

mar-ank

12-11-2009 om 08:59

Pelle

Dat is een slimme opmerking. Daar had ik nog niet aan gedacht. Misschien heb ik daar dan (op dit moment) meer aan dan aan nog een nunchuk?

mar-ank

mar-ank

12-11-2009 om 15:10

Het was niet

mijn eerste keus qua spel, maar dit is nou eenmaal een heel mooie aanbieding. 185 euro voor de Wii, inclusief Sports Resort en Wii motion plus. Goedkoper kan ik het echt niet vinden!

Puck2

Puck2

13-11-2009 om 11:10

Mar-ank, waar

Volgens mij is het idd een mooie aanbieding. Waar heb je die gevonden?

mar-ank

mar-ank

13-11-2009 om 12:38

Het was

bij Pixmania.nl. Maar de aanbieding is inmiddels afgelopen. Hoewel 219 euro voor Wii + Wii Sport Resort nog steeds niet duur is (in verhouding dan). Ik kreeg nog extra korting omdat ik een klantenkaart bij hun heb.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.