Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

maan.

maan.

10-11-2009 om 15:14

Nogmaals wii-spel-vraag

Na wat wii-en blijkt dat vooral de korte spelletjes bij de kids erg aanslaan; wii-play is hier het grootste succes.

Ik zag het spel 'carnival' dat schijnt ook met korte spelletjes te zijn. Kent iemand dat en bevalt dat?
Of andere spelletjes die qua opzet vergelijkbaar zijn met wii-play?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
mar-ank

mar-ank

10-11-2009 om 17:28

Vraagje toevoegen

Hier gaat de sint een Wii afleveren dit jaar. Nou zag ik laatst bij de Bart Smit een grote doos staan met Wii spellen voor 15 euro. Maar ik heb er nog helemaal geen verstand van.
Achterop de spellen zag ik een afbeelding van een controller of nunchuck met een cijfer erin. Bv een controller met een 4 erin. Wil dat dan zeggen dat je 4 controllers nodig hebt om dat spel te kunnen spelen? Of betekent dat dat je het met z'n vieren kan spelen als je 4 controllers hebt, maar ook in je eentje als je er maar 1 hebt.

Eigenlijk vraag ik me af; hoeveel van die dingen heb je minimaal nodig om een beetje leuk (met z'n tweeen) te kunnen spelen? Ik kan mijn geld maar één keer uitgeven; kan ik m'n geld dan beter in een paar leuke spellen stoppen of in controllers, nunchucks, opladers, etc.

mar-ank

mar-ank

11-11-2009 om 09:36

Knoop doorhakken

Goed, het wordt tijd om een knoop door te hakken. Ik wil dat ding zo snel mogelijk bestellen, want ben bang dat als ik te lang wacht ze straks rond sinterklaas opeens op zijn.

Ik heb een mooie aanbieding gevonden:
Wii + 1 Nunchuk + 1 Wiimote + 1 Wii Motion Plus + Wii Sport Resort
Daar doe ik dan bij:
Wii Play + 1 Wii afstandsbediening

Omdat ik een kortingskaart heb voor deze winkel kom ik dan uit op een prijs van ongeveer 225 euro. Dat lijkt mij een mooie deal.