Check onze 10 slimme tips om geld te besparen op je volgende gezinsvakantie
Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Tirza G.

Tirza G.

10-08-2012 om 20:01

Onweersbeestjes in monitor

Nou heb ik toch eens even wat. Dat heb ik nog nooooooit gehad. Door mijn PC-monitor wandelt af en toe een onweersbeestje, je weet wel, zo'n klein zwart streepje. Vorige week eentje en nu net weer één. In eerste instantie denk je dat hij er op loopt, aan de buitenkant, maar vegen helpt niet Hij loopt dus echt ín het scherm. Die van vorige week liep uiteindelijk naar de rand en ik neem aan dat-ie inmiddels niet meer leeft. Maar nu loopt er dus eentje gezellig door mijn oranje scherm. Het is allemaal niet zo vreselijk, maar ik vraag me toch echt af wáár die dingen er in komen. Ik heb een TFT-scherm van Iiyama.

Tirza

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Tink

Tink

11-08-2012 om 22:42

Grinnik

Ik kan je verder niet helpen helaas, maar ik moest wel lachen om je posting. Het moet toch niet gekker worden
Oh, mijn man komt net binnen, volgens hem wandelen die beestjes gewoon via het ventilatiegaatje naar binnen...

Tirza G.

Tirza G.

12-08-2012 om 15:30

Dat denk ik ook, maar ik vind het zó raar. Ik heb het nog nooit eerder gehad (heb deze monitor toch al een jaar of wat) en ook bij andere monitoren is het niet.
Dat je ook eerst nog denkt dat het aan jezelf ligt, dat je op een site zit waar zo'n lolbroek een beestje overheen laat lopen, dát is pas suf

Tirza

linc

linc

12-08-2012 om 22:21

Lollig

Ha, Tirza, zo suf ben ik dan ook want dat was mijn eerste gedachte toen je het schreef. Dat ziet er ook zo realistisch uit, ik zou daar waarschijnlijk ook intrappen.
Heb pas geleden nog een keer over het scherm geveegd toen ik zo'n foto onder ogen kreeg...grr

Vic

Vic

12-08-2012 om 22:36

Gaat het nu om echte beestjes of iets virtueels? (Ik zal wel blond zijn, maar ik snap er niets van).

Tink

Tink

13-08-2012 om 17:55

Vic

Echte beestjes.
Maar je hebt ook van die websites waar het net lijkt alsof er een vliegje over je scherm loopt.
Mijn man zei ook al: niet platduwen, want die vlek krijg je zeker niet meer weg

Tirza G.

Tirza G.

13-08-2012 om 23:21

Kan ook niet

Ze zitten achter het scherm, als ik op scherm aanraak heb ik niet het idee dat ik ze echt plat kan duwen. Ik krijg dan wel zo'n leuke olievlek-achtige deuk in m'n scherm

Tirza

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.