Alles Digitaal
Izar
12-05-2011 om 21:14
Oo applicatie voor ipad probleem
Ik heb de laatste dagen problemen met de oo applicatie voor de iPad. Als ik een bericht open is of een halve tekst of helemaal geen tekst. Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen?
Picasso
12-05-2011 om 23:06
App uit en aan
Als je twee keer op de Home knop drukt kun je apps uitschakelen (icontjes even ingedrukt houden tot ze gaan wiebelen en dan op kruisje drukken). Normaal blijven ze namelijk semi-actief. Bij mij helpt dit altid als een app een niet mee werkt.
Mien*
13-05-2011 om 17:00
Reageren via app?
ik kende de app nog niet, gelijk geinstalleerd, maar k ben er niet achter waar in te loggen als je via de app op t forum wilt reageren (k zit nu gewoon op t forum)
kaatje1972
13-05-2011 om 20:39
Mien*
Ga naar de App instellingen op je iPad en sweep naar beneden tot je het logo van OO ziet staan. Druk daarop en daar kun je inloggen zodat je automatisch ingelogd blijft
Ekeim
13-05-2011 om 20:45
Verspringen tekst
Bij mij schuift de tekst naar boven, deels onder titel,naam, emailblok. Dat gebeurt zodra ik een bericht plaats. Inderdaad app afsluiten en opnieuw openen werkt wel maar wat omslachtig
Verstuurd met de Ouders Online iPhone app
Padje
13-05-2011 om 23:24
Wiebelende icoontjes? o.t.
Ik krijg deze week mijn eerste iPad. En ik ben nu al benieuwd naar wiebelende icoontjes! ))
Mien*
15-05-2011 om 20:39
Kaatje!
Dat is em! Thx, daar wordt het een stuk makkelijker van!
Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.