Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Izar

Izar

12-05-2011 om 21:14

Oo applicatie voor ipad probleem

Ik heb de laatste dagen problemen met de oo applicatie voor de iPad. Als ik een bericht open is of een halve tekst of helemaal geen tekst. Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

App uit en aan

Als je twee keer op de Home knop drukt kun je apps uitschakelen (icontjes even ingedrukt houden tot ze gaan wiebelen en dan op kruisje drukken). Normaal blijven ze namelijk semi-actief. Bij mij helpt dit altid als een app een niet mee werkt.

Fijn!

En nu maar hopen dat de app vanzelf geen kuren meer vertoont

Reageren via app?

ik kende de app nog niet, gelijk geinstalleerd, maar k ben er niet achter waar in te loggen als je via de app op t forum wilt reageren (k zit nu gewoon op t forum)

kaatje1972

kaatje1972

13-05-2011 om 20:39

Mien*

Ga naar de App instellingen op je iPad en sweep naar beneden tot je het logo van OO ziet staan. Druk daarop en daar kun je inloggen zodat je automatisch ingelogd blijft

Verspringen tekst

Bij mij schuift de tekst naar boven, deels onder titel,naam, emailblok. Dat gebeurt zodra ik een bericht plaats. Inderdaad app afsluiten en opnieuw openen werkt wel maar wat omslachtig

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app

Padje

Padje

13-05-2011 om 23:24

Wiebelende icoontjes? o.t.

Ik krijg deze week mijn eerste iPad. En ik ben nu al benieuwd naar wiebelende icoontjes! ))

Kaatje!

Dat is em! Thx, daar wordt het een stuk makkelijker van!

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

kaatje1972

kaatje1972

17-05-2011 om 16:34

Mien*

Graag gedaan hoor. Als je nog meer vragen hebt hoor ik het wel

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.