Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

QR codes

Ik heb een nieuwe telefoon. Na veel gedoe is alles overgezet. Nu nog een probleem. Ik kan gewoon inloggen op mijn bank en geld overmaken. Het enige wat niet kan is het scannen van een QR code. De camera is er op gericht maar dan pakt ie het gewoon niet op. iemand enig idee hoe ik dit oplos?

Misschien eens een losse qr code app erop zetten? Je hebt verschillende versies. (mijn telefoon doet het ook gewoon met de camera zelf) maar wellicht is dat een optie?
Of even googlen 'jouw 'type telefoon + qr code nog working' dan krijg je vaak ook wel goede tips 

Jouw bankapp wil geen QR codes scannen? Heeft de bankapp toestemming om de camara te gebruiken? Of kun je buiten je bankapp ook geen QR-codes scannen?

Pippeltje

Pippeltje

07-08-2022 om 10:35 Topicstarter

Probleem inmiddels opgelost. Ik moet iets aanklikken bij de camera; íntelligent scannen' of zo iets. Apart maar nu gaat het goed.

Bijtje82

Bijtje82

07-08-2022 om 11:14

Pippeltje schreef op 07-08-2022 om 10:35:

Probleem inmiddels opgelost. Ik moet iets aanklikken bij de camera; íntelligent scannen' of zo iets. Apart maar nu gaat het goed.

Ah mooi dat het is opgelost. 

Zat vanmorgen wat met de instellingen van mijn nieuwe telefoon en camera te spelen en toen zag ik bij camera instellingen idd de optie staan voor qr scannen die aan of uitgezet kan worden. Bij mij staat ie ook nog uit zag ik. 

Moest nog aan dit topic denken, maar helemaal vergeten te reageren.

Fijn dat het is opgelost

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.