Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

P

P

27-12-2011 om 18:35

Wordfeud

Mijn collega's willen graag met mij wordfeuden maar ik heb geen smartphone. Ze zeggen dat ik ook met ze kan spelen als ik het via mijn laptop doe maar als ik een naam intik om ze uit te nodigen kent het programma ze niet.

Hoe zit het: kan het nu wel of niet?


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
marie

marie

08-01-2012 om 14:38

Laat maar, heb het al gevonden

Hallo
Ik dacht laat ik eens proberen, of ik kan "scrollen" in dat scherm met de talen. En ja hoor, even naar boven en toen zag ik Dutch staan. Ook weer opgelost dus.
Groetjes

sinas

sinas

08-01-2012 om 21:35

Momenteel storing

ze schijnen met onderhoud bezig te zijn

Daarom doet ie het weer. Pfff, ik dacht dat ik net een woord had bedacht om P te verslaan. Ha, ha, ik word echt steeds dik ingemaakt. Hoewel soms niet.

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

sinas

sinas

08-01-2012 om 22:23

jij ook al. P. niet steeds op die site spieken he

sinas

sinas

08-01-2012 om 22:49

Hij doet het weer!

!

sinas

sinas

09-01-2012 om 08:14

Jammer dat hier geen smileys zijn

anders zou ik er een met uitgestoken tong neer zetten
Jij krijgt gewoon betere letters!

Sinas

;-p

sinas

sinas

09-01-2012 om 20:25

Egwel

zie je bericht in WF! Probeer daar maar eens wat van te maken!

Vic

Vic

11-01-2012 om 15:09

Nog even

Ik ga een Iphone bestellen, dus ik hoop dat ik over een paar dagen ook mee kan spelen.

Vic

ik-savon. (vooral die punt niet vergeten). Ik zie je wel verschijnen met je nieuwe i-phone!

Sahara

Sahara

11-01-2012 om 21:35

Niet zulke nette woorden

Leggen jullie die neer? Zoals k*t, n**ken etc. Ik merk dat ik daar moeite mee h eb. Beetje het idee " wat zal iemand wel niet denken". Of is dat erg overdreven en kan ik dat soort woorden gewoon neerleggen.

sinas

sinas

11-01-2012 om 21:49

Ja hoor

waarom niet? f*k pakt ie ook gewoon.

Vic

Vic

11-01-2012 om 21:58

Wat zou dit kunnen zijn?

Mijn vriend beweert een manier gevonden te hebben waarmee hij altijd wint. Hij heeft nu zelfs een spelletje gewonnen tegen een tegenstander die ons normaal verplettert met 200 punten verschil. Volgens zijn zeggen is het geen vals spelen, maar hij wil niet vertellen hoe hij het dan doet. Wat zou dat kunnen zijn?

Vic

Vic

11-01-2012 om 21:59

En over niet zo nette woorden

Ik heb laatst veel punten gescoord met een heel discutabel woord, wat ik hier niet eens met sterretjes durf neer te zetten. Daar werd wel even een chatgesprek over gevoerd

sinas

sinas

11-01-2012 om 22:05

Of hij gebruikt een speciale site of app

of hij laat het bord op "random" zetten, dan kun je soms wel meer dan 200 punten halen als er veel DW TW enz bij elkaar liggen.

Sahara

Sahara

11-01-2012 om 22:14

Sinas

Dat is een handig woord ik wist niet dat hij dat woord zou accepteren. En het is engels. Ik heb minder moeite met engelse woorden.

sinas

sinas

11-01-2012 om 22:21

Wel meer

gekke woorden hoor. Hij accepteert het zowel met ck als alleen k volgens mij.

Fleur Mas

Fleur Mas

12-01-2012 om 21:20

Vic,ik denk

dat je vriend scrabulizer gebruikt

Vic

Vic

13-01-2012 om 12:33

Ik weet het

Hij heeft een programmaatje dat woorden vindt. En ik vind het wel vals spelen. Daar zou ik dus weinig lol aan beleven.

Mover

Mover

17-01-2012 om 12:58

Ik stoor me aan

het feit dat er wel hele rare woorden worden goedgekeurd (gad, luk) en hele normale woorden niet (sex).
Hebben jullie daar geen "last" van?

O jawel mover

Soms zie ik echt niet wat ik neer moet leggen en dan ga ik zomaar in het wilde weg proberen. Soms keurt ie het goed en dat probeer ik dan wel te onthouden (zeker met die 2-letterwoorden).

Ik vind het veel irritanter dat er woorden niet goedgekeurd worden die volgens mij gewoon goed zijn. Van de week lag er op het bord "handen" en ik kon daar "eelt" voorzetten, leek mij een goed woord, eelthanden. Nou dat werd dus echt niet goed gerekend.

sinas

sinas

17-01-2012 om 14:27

Dat woord

sex, dat dus niet, maar seks wel (nederlandse spelling?). Fuck, fucke en fucken pakt ie dan weer wel. Ik snap het ook niet elke keer hoor.

Dirksmama en savon

Heb jullie net uitgenodigd, die namen has ik onthouden uit dit draadje. En ik gebruik geen woordenlijsten

Mover

Mover

17-01-2012 om 22:50

Ik heb je ook uitgenodigd

Vertigo, ik heb je uitgenodigd. Wil je met mij ook een spelletje spelen?
Mover-OOL

Vertigo

Begint jouw wordfeud-naam met een H? Dan weet ik tenminste wie je bent.

Mover

Mover

19-01-2012 om 17:53

Vertigo en anderen

Hallo dames, ik weet de nick van Vertigo niet bij Wordfeud. Kan haar dus ook niet uitnodigen.

p.s. ik heb vandaag mijn hoogste score ooit gehaald, 130 punten! (Jaja, waar een mens blij mee kan zijn), en, maar, ook bijzonder: alle letters in een woord kunnen passen: Defensie. Hoera voor mezelf!

Mover-OOL

margje van dijk

margje van dijk

19-01-2012 om 20:33

Als je laatste letter legt en daarmee is het spel uit, dan krijg je altijd meer punten. Namelijk: de punten die je tegenstander nog op z'n bordje heeft staan, krijg jij erbij.

Dus blijkbaar had je tegenstander nog een Q, een C en een B of zoiets

Margje

Prakje

Prakje

20-01-2012 om 06:39

P punten systeem

Hieronder de tekst uit de Wordfeud helpfile...

Points on remaining tiles are subtracted from each player's score, then added to the opponent's score if he used all his tiles. The player with the highest final score wins the game.

Je krijgt dus idd de punten van je tegenstander erbij

Vic

Vic

20-01-2012 om 18:46

Ik heb je gemaild!

Vic

Vic

20-01-2012 om 19:40

Uitgenodigd

Ik heb ook wat mensen uitgenodigd

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.