Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

P

P

27-12-2011 om 18:35

Wordfeud

Mijn collega's willen graag met mij wordfeuden maar ik heb geen smartphone. Ze zeggen dat ik ook met ze kan spelen als ik het via mijn laptop doe maar als ik een naam intik om ze uit te nodigen kent het programma ze niet.

Hoe zit het: kan het nu wel of niet?


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
ayla

ayla

20-01-2012 om 21:48

Ik speel ook

Ayla- is mijn wordfeud nick

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Vic

Vic

20-01-2012 om 22:14

Leuk hoor

Ik heb ineens heel veel spellen.

Ja leuk

op deze manier is wf veel leuker.
mochten mensen nog willen spelen, ik heet gewoon dirksmama.

Verloren

misschien heeft een van ons tweeën verloren?
Ik zie 'm niet meer staan. Nu ik meer dan twee tegenspelers heb verdwijnen voorbije spelletjes sneller.

De lastigste tot nu toe vond ik spel in Engels ( vooral omdat we er pas HA drie of vier woorden achter kwamen)

Vic

Vic

21-01-2012 om 12:22

Hoe zit het met de letters?

Kun je tijdens het spel beïnvloeden welke letters je krijgt? Ik zit nu regelmatig met of een stapel medeklinkers óf alleen maar klinkers (en een enkele q of y).

Nee vic

Je kan geen invloed uitoefenen op welke letters je krijgt, je kan natuurlijk wel swappen. Ik mag van mezelf maximaal één keer swappen per spel maar ik probeer het zonder dat te doen. Liever een tweeletterwoord dan m'n beurt voorbij.

Vic

Vic

21-01-2012 om 12:29

Dat is gek

Ik word er wel een beetje iebel van. Ik heb nu dus heel veel spellen en alleen maar letters waar je niets mee kunt. Als je swapt, moet je dan blind ruilen of kun je bepaalde letters vragen?

Vic

Je kan de letters aangeven die je kwijt wil, maar daar krijg je willekeurig voor terug. Ik heb soms ook spellen waarbij ik vrijwel klinkerloos blijf (of andersom). Heel irritant maar ik probeer het als een uitdaging te zien

margje van dijk

margje van dijk

21-01-2012 om 19:50

Wel swappen

Alle mensen met wie ik wordfeud swappen regelmatig, en ik zelf ook. Als je telkens maar 1 letter kwijt kunt (want je hebt rotletters), dan kun je beter swappen. Anders blijf je beurtenlang slechte letters houden. Maar dan wel genoeg swappen, geen halfzacht gedoe, zodat je echt ook veel kans hebt op (bijvoorbeeld) een paar klinkers.

Margje

Wat gek p

ik zit er elke dag achter...overnieuw beginnen dan aar?

Vic

Vic

21-01-2012 om 23:22

Goede tips op die website. Heb ik wel nodig met al die goede tegenstanders Ik heb net zelfs gepast terwijl ik de openingsbeurt had. Dat vind ik altijd zo'n lastige. Heb ik alleen 'pen' en kan de tegenstander hoppakee 2x 3x woordwaarde leggen.

Wurdfoid of wurdfjoet?

Gisteren vroeg iemand mij: wurdfjoet jij ook? In het jaaroverzicht van het journaal een paar weken geleden werd er ook al wurdfjoet gezegd.

Hoe noemen jullie het wurdfoid of wurdfjoet?

Fjoed

Het is Engels, dus wordfjoed.

Gewoon op zijn hollands

woordfeud dus

Kom maar op!

hebben wij al een potje ajsam?

Ajsam

Je mag mij ook uitnodigen hoor. Ik ben niet de fanatiekste en heb ook niet altijd tijd (zeker nu niet, op zoek naar een middelbare school), maar ik vind het wel leuk.

pooh bear

pooh bear

30-01-2012 om 16:29

Tijden

Nemen jullie je telefoon mee naar de slaapkamer als je naar bed ga?
En worden jullie dan ook wel eens wakker van het wordfreud piepje?
Mijn eigen telefoon staat in een soort wekker radio met docking station. Als hij daar in staat gaat hij op trilstand.
Maar mijn man neemt ook zijn telefoon naar zijn werk en hij krijg soms wel eens wordfreud woordjes op hele vreemde tijden.
Vanmorgen ging ook het wordfreud piepje om 5.30 iemand die naar zijn werk ging of zo legde maar gelijk even een woordje.
Ik heb ook een vriendin die soms niet kan slapen en dan midden in de nacht woordjes gaat leggen. (Gelukkig hoor ik die dus niet)
Leggen jullie ook woorden op vreemde tijden. Of worden jullie wel eens wakker gewordfreud?

Mover

Mover

30-01-2012 om 18:54

Ik feut op de pc

En die neem ik echt niet mee naar bed
Mijn woordjes zal je alleen 's avonds zien, en als ik een dagje vrij heb, soms overdag
Mover-OOL

Prakje

Prakje

30-01-2012 om 19:42

Ik speel

vanaf 6:00/6:30 en smiddags/savonds en op vrije dagen de hele dag.
Pragati_db

marie

marie

30-01-2012 om 19:48

Op pc - steeds resigned?

Hallo
Ik speel dus op de pc, maar niet elke dag. En dan wil ik weer eens een woordje leggen en dan staat er "you resigned".
Weet iemand hoe dat komt? Vind het namelijk nogal vervelend.
Zal maar weer eens een nieuw spelletje openen.
Groetjes

Vic

Vic

30-01-2012 om 20:00

Automatisch resigned?

Ik had vandaag een tegenstander die resignede terwijl we nog 40 letters hadden. Gebeurt dat automatisch op een gegeven moment? Zelf maak ik de spelletjes af tot het bittere eind, zelfs als ik 200+ punten achter sta (en dat heb je zomaar op een random bord). Resign alleen als ik echt niets meer kan neerleggen en geen nieuwe letters krijg.

Vic

Vic

30-01-2012 om 20:22

Ja p

Ik vroeg me al af waar je bleef

Tijdsverschil

met 7 à 8 uur tijdsverschil heb je al snel rare tijden...

can

can

01-02-2012 om 15:51

Help

ik heb vandaag ook wordfeud op de pc geïnstalleerd maar zit nog wel een beetje te stoeien. Wel heb ik al verschillenden van jullie uitgenodigd. Kan iemand mij even vooruit helpen? Ik start wordfeud op de pc op en klik dan maar eerst op het icoontje van wordfeud. Dan krijg ik niet meteen het scherm met wie ik aan het spelen ben. Weet iemand van jullie (Pelle?) hoe ik daar met een snelle toets kan komen want raak ik een beetje gefrustreerd van het zoeken

Can-67

Mover

Mover

01-02-2012 om 19:03

Hier ook pc

Ik heb ook dat 1,75 ding voor op de pc geinstalleerd. Bij isntallatie 1x nummer intikken en daarna is het gefixt. Als ik nu wil spelen, dat dubbelklik ik op het ikoontje. Vervolgens kom ik in het op ...menu Daar druk ik op start. Je kan dan ook eerst snapshot klikken. Maar da's alles. Dan gaat-ie dat app-ding starten. Vervolgens moet je even geduld hebben. Dan verschijnt dat "android" scherm, met dat slotje. Dat schuif je dus naar rechts, weer even wachten. Vervolgens klik je op de W en daar verschijnt je speelscherm. Rechts heb je "toetsen". Daarop klik je menu, en dan kan je vrienden uitnodigen, etc.
Nog meer vragen?!
Veel speelplezier
Mover-OOL

Vic

Vic

01-02-2012 om 20:08

Verschillende stijlen

Wat vinden jullie leuker? Lange woorden maken, of alle gaatjes opvullen met korte woorden zodat je zoveel mogelijk punten haalt?

Mover

Mover

01-02-2012 om 20:47

Mijn manier

Soms heb ik zo een mooi/leuk/goed woord (vind ik zelf dan, he) dat ik helemaal happy ben en het neerleg, zonder dat ik op zoek ga naar alternatieven met meer punten. Ik ben, nu ik er over nadenk, meer van de mooie woorden, dan van de mooie punten.
Meestal bewaar ik het gaatjes vullen tot het laatste. Mijn buurjongetje is een kei in het 3 letterwoorden neerleggen. Maar dat zet het hele spel op slot.Grrr
Wat vind jij leuker?
Mover-ool

Vic

Vic

01-02-2012 om 21:30

Ook

Ik leg liever een heel mooi woord neer, dan dat ik drie keer zoveel punten haal met 'deze' ofzo. Ik vul pas gaatjes als ik echt niets anders kan

Can

Can

01-02-2012 om 22:20

Make snapshot

Ik heb idd, op jullie aanraden, dat programma van 1,75. Paypal aangemaakt en spelen maar. Ik heb nu dus 'make snapshot' aangeklikt dus dat moet nu beter gaan.
Ik vind het echt nog wel even zoeken hoor om snel van het ene scherm naar het ander te gaan. Ik zie nu dat ik met die pijl naar links gemakkelijk naar een ander spel kan.
Ik heb al wat spellen met verschillende van jullie uitstaan dus dat moet goed komen.
Ik zie trouwens dat jullie wel allemaal Engels spelen, terwijl ik Nederlands heb. Ik kan nu dus ook geen Nederlandse woorden aanleggen?
Zo, dat waren wel een heleboel IK-jes achter elkaar
Succes met spelen verder en bedankt voor het verder helpen.
Oeps...nu staat er nog zo goed dat ik moet wachten met spelen tijdens het snapshot maken, komt Ayla met een woord waar ik meteen op reageer. Maar even overnieuw denk ik dus.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.