Buitenland Buitenland

Buitenland

Wie woont er in Zweden Frankrijk of Duitsland?

En hoe bevalt dat?


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Mamaveertigplus

Mamaveertigplus

14-06-2020 om 16:14 Topicstarter

...

De vragen over mijn kind zijn alang beantwoord.

Ik wil daar gaan werken.

ElenaH

ElenaH

14-06-2020 om 16:38

Mamaveertigplus

'Een zwangerschap laat zich niet plannen of dwingen. Zoiets moet je loslaten dat zal elke verloskundige adviseren.'

Maar sex hebben maakt de kans erop wel een stuk groter. Tenzij je Maria heet natuurlijk ...

Mamaveertigplus

Mamaveertigplus

14-06-2020 om 17:28 Topicstarter

...

Ja dat snap ik ook nog wel. Ik ben al moeder he ik weet prima hoe de kinderen op aarde komen.

Maar teveel ermee bezig zijn is niet goed. T zal niet de eerste keer zijn dat iemand het loslaat en dat t dan veel sneller gaat dan er 24/7 mee vezig zijn.

Lou

Lou

14-06-2020 om 17:43

Te vaag

Je blijft zo vaag. Zo weinig tekst, mamavanveertigplus. Op de vraag wat je daar wil gaan doen, zeg je letterlijk: Ik wil daar gaan werken. Oké. Is er werk in Duitsland? Ja hoor.

Het is net zo'n vraag als: wat kost een leuke hond? Dat hangt er nogal vanaf, er zijn veel verschillende honden en verschillende prijzen en we weten niet wat je leuk vindt.

Ik snap niet dat je denkt met zo weinig tekst op een forum een goede tip te krijgen over een compleet land.

ElenaH

ElenaH

14-06-2020 om 17:52

Mamaveertigplus

'Maar teveel ermee bezig zijn is niet goed. T zal niet de eerste keer zijn dat iemand het loslaat en dat t dan veel sneller gaat dan er 24/7 mee bezig zijn.'

Maar dat is in Zweden, Duitsland of Zweden niet anders dan in Nederland.

ElenaH

ElenaH

14-06-2020 om 17:53

Zweden, Duitsland of Zweden?

Zweden, Duitsland of Frankrijk natuurlijk.

Wat je kunt doen, is op een internationale datingsite gaan zitten. Je bent immers ook op zoek naar een man? Het herkomstland van die date wordt dan jouw/jullie nieuwe land!

Mamaveertigplus

Mamaveertigplus

14-06-2020 om 18:16 Topicstarter

...

Ga jenou 2 dingen door elkaar halen? De emigratiewens over een aantal jaar en de kinderwens op kortere termijn?

Leuk ook dat je voorstelt om op een internationale datingsite te gaan zitten bweeegh. Altijd triest van die mensen die weten dat er een omgangsregeling met de vader is en moeder en kind tot 18e jaar van kind niet kunnen verhuizen. Lijkt me enig maar niet heus om met mn nieuwe lover verweg een kind te maken en mijn andere kind aan vader kwijt te raken.... Kortzichtig noem ik dat.

Mijntje

Mijntje

14-06-2020 om 18:21

draadje

Dan begrijp ik niet dat je er een draadje over begint, als het je niet bezig houdt

Nouja, zoek gewoon een Zweedse, Franse of Duitse man, dan is alles opgelost.

Of vind je het gewoon leuk om al je ideetjes hier op te schrijven?

Mamaveertigplus

Mamaveertigplus

14-06-2020 om 18:23 Topicstarter

...

Begin jij ook al? (verwijderd door forumbeheer)

Mijntje

Mijntje

14-06-2020 om 18:28

klakkeloos

Even niet opgelet, maar als je je kind dreigt kwijt te raken door mijn leuke ideetje moet je het niet opvolgen natuurlijk.
Het is sowieso handig niet alles klakkeloos op te volgen.
Maar ik had wel het idee dat je dat toch niet zou doen

Sopie

Sopie

14-06-2020 om 18:28

Misverstand

Maar na de 18e verjaardag kun je nog net zomin verhuizen. Nou ja, jij wel, maar Het is absurd te denken dat je je kind dan gewoon maar mee kunt nemen.

En je korte termijn planning is een tweede kind (met nog nader te vinden vader) en je langere termijn planning emigreren. Nou, dat zal de zoektocht naar een geschikte partner niet makkelijker maken!

Gezien je leeftijd kom je al snel bij mannen terecht die ook al kinderen hebben. Ik denk zomaar niet dat die staan te springen om te emigreren. En zo wel, is het dan wel een wenselijk exemplaar??

Mamaveertigplus

Mamaveertigplus

14-06-2020 om 18:30 Topicstarter

...

Nee natuurlijk volg ik jouw (verwijderd door forumbeheer) idee niet op. Maar wel triest dat er dus vrouwen zijn die zoiets echt een goed idee vinden. Lekker weg bij het minderjarige kind en met een andere vent in het buitenland een kind krijgen. Walgelijk. Zulke vrouwen verdienen het niet om moeder te zijn.

Mijntje

Mijntje

14-06-2020 om 18:36

draaien

Jij bent wel lekker bezig mamaveertigplus.
Is het vakantietijd?

Mamaveertigplus

Mamaveertigplus

14-06-2020 om 18:39 Topicstarter

...

(verwijderd door forumbeheer)

Mijntje

Mijntje

14-06-2020 om 18:43

niet op ingaan

Ik moet hier natuurlijk helemaal niet op ingaan, maar het eten is nog niet klaar (ben gezegend met een man die kookt).
Eh, mama veertigplus, ik heb geen kinderwens meer en gezien mijn leeftijd ook niet meer aan de orde als ik die had
Maar dank je wel voor het compliment, dat je me zo jong inschat!

Mamaveertigplus

Mamaveertigplus

14-06-2020 om 18:47 Topicstarter

...

(verwijderd door forumbeheer)

Mijntje

Mijntje

14-06-2020 om 18:52

begrijpend lezen

Begrijpend lezen is ook een vak.
Goed, dan ben ik behalve idioot ook nog eens een hele slechte vrouw.
Fijne zondagavond verder!

Mamaveertigplus

Mamaveertigplus

14-06-2020 om 19:00 Topicstarter

...

(verwijderd door forumbeheer)

ElenaH

ElenaH

14-06-2020 om 19:02

Mamaveertigplus

'Lekker weg bij het minderjarige kind en met een andere vent in het buitenland een kind krijgen'

Maar als jij op korte termijn (in Nederland blijkbaar) een vriend en een tweede kindje krijgt, kun je over 6 jaar toch alsnog niet naar het buitenland? Dan is je 2e kindje nog maar klein, en je hebt ook nog die vriend om rekening mee te houden ...

Nou is de kans op een nieuwe vriend en tweede kind natuurlijk maar heel klein, met jouw verbale kwaliteiten.

ElenaH

ElenaH

14-06-2020 om 19:03

Zucht

'T stond er letterlijk hoor daten met buitenlandse mannen om daarna daarheen te emigreren.'

Daarna = over 6 jaar. Dat wil je toch?

Mamaveertigplus

Mamaveertigplus

14-06-2020 om 19:05 Topicstarter

...

Nou moet je het pribleem niet bij mij leggen he.

Mijntje zei dat het een goed idee was om op een datingsite te gaan (internationaal) om daar dan een man te vinden. Dan kon ik mooi en in t buitenland wonen en daar een tweede kindje krijgen.

(verwijderd door forumbeheer).

Mamaveertigplus

Mamaveertigplus

14-06-2020 om 19:06 Topicstarter

...

Nee mijntje jij zei dat ik dan nu kon daten en dan naar het buitenland kon gaan om daar een baby te krijgen. Dat mijn oudste kind dan hier achter zou blijven vond je een prima iets.

Pirata

Pirata

14-06-2020 om 19:14

Popcorn

Ik pak de popcorn erbij! 🍿🍿🍿

40er

40er

14-06-2020 om 19:20

Pirata

Hier gaan de bitterballen in het vet!

Al voelt de hele manier van de discussie starten en reageren heel bekend. Maar dat waren ook vermakelijke draadjes... Misschien gaan er straks ook nog wel loempia's in het vet 😋

Vader

"T is gewoon een gestoord idee van je om mn oudste kind in Nederland achter te laten. Alleen hele slechte vrouwen verzinnen zoiets."

Gaat je ex ook mee? Anders is het best een gestoord idee om zijn kind mee te nemen naar een ander land, toch?

skik

Mamaveertigplus

Mamaveertigplus

14-06-2020 om 19:26 Topicstarter

...

(verwijderd door forumbeheer)

Bij ons geldt tot kind 18 is max 15 km uit elkaar wonen.

bieb63

bieb63

14-06-2020 om 19:49

Pfffffff

Dus je gaat hier man zoeken en kindje maken. En als kindje dan 6 is en ander kindje 18 ga, je in zweden wonen. Of frankrijk. Oh ja of Duitsland. Oke...... en wil dat nieuwe vriendje dat dan ook? En kan dat nieuwe vriendje daar dan werken? En wil oudste kindje dat dan wel?

Mamaveertigplus

Mamaveertigplus

14-06-2020 om 20:01 Topicstarter

...

Nee als er een kind komt ga ik natuurlijk niet emigreren of in elk geval heeeeel lang nog niey. Maar dat heb ik ook al tig keer gezegd.

Ik wil dolgraag een kind maar ben 41 en snap ook wel dat die kans niet supergroot meer is. Ik laat dat los zoals dat wordt geadviseerd. Neemt niet weg dat ik het nog heel graag zou willen hoor maar iets forceren of toveren kan gewoon niet.

Emigreren wil ik al heel l as ng en het leek me leuk om eens verhalen te horen van vrouwen of mannen die dat daadwerkelijk hebben gedaan.

Natuurlijk ga ik niet nu een man in het buitenland zoeken daar een kind mee maken en dan enigreren en mijn zoon hier achterkaten waar slaat dat op.

Als er een baby komt verandert er veel en zal ook emigreren op een andere plek komen te staan. Maar wie weet vindt de vader van het jongste kind het ook leuk en wil hij ook over bv 10 jaar mee.

(verwijderd door forumbeheer)

Mamaveertigplus

Mamaveertigplus

14-06-2020 om 20:14 Topicstarter

...

(verwijderd door forumbeheer)

Evelien

Evelien

14-06-2020 om 20:36

Serieus

Even serieus.

Mamaveertigplus: wat is de reden dat je wilt emigreren?

Ik ben echt heel erg benieuwd.

Je schrijft alleen dat het je 'leuk' lijkt.
Is dat het enige?

Emigreren is echt wat anders dan een paar weken in een land vakantie vieren. Realiseer je dat?

En overigens, zoals ik al vertelde, heb ik langer geleden 2 x een jaar in het buitenland gewoond, en dat was inderdaad leuk. Maar om nu je hele leven om te gooien om naar 'het buitenland' te vertrekken. Waarom wil je dat?

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.