Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Echtscheiding en erna Echtscheiding en erna

Echtscheiding en erna

Advocaat gezocht

Het begint meer en meer uit de hand te lopen met de ex van mijn partner.   Het is een te lang verhaal om neer te schrijven maar het komt neer op continue leugens, verwijten en dreigementen.  Helaas heeft dit alles ook invloed op hun kinderen.  Een van de laatste dreigementen was dat er een en ander zou veranderen binnenkort dus vermoedelijk worden er stappen genomen bij een advocaat.  Wij willen daarom zelf advies inwinnen en kijken wat de mogelijkheden zijn.  Wie kent een goede advocaat in Limburg?  

Bemoei je er alsjeblieft niet mee zeg. Een echtscheiding is al erg genoeg en moeilijk genoeg voor de kinderen. Ze hebben er jou niet bij nodig om er een vechtscheiding van te maken.
En niets zo escalerend als een zich bemoeiende nieuwe partner!

Ik zou goed rondvragen naar een advocaat die verstand heeft van familierecht, en verder kan je kijken op de site van de vereniging voor advocaten/scheidingsbemiddelaars: https://www.verenigingfas.nl/

Snabbel

Snabbel

02-08-2023 om 21:26 Topicstarter

Pippeltje schreef op 02-08-2023 om 14:09:

Bemoei je er alsjeblieft niet mee zeg. Een echtscheiding is al erg genoeg en moeilijk genoeg voor de kinderen. Ze hebben er jou niet bij nodig om er een vechtscheiding van te maken.
En niets zo escalerend als een zich bemoeiende nieuwe partner!

Pippeltje, je kent mij en onze situatie niet.  Ik stelde hier een vraag en krijg van jou een veroordeling. 

Ik ben reeds verschillende jaren met mijn partner samen.   Onze relatie startte ruim nadat ze uit elkaar waren.

De situatie escaleert al sinds enkele jaren en we zijn bijna op het punt dat mijn partner er aan onderdoor gaat.  Mede door het gedrag van de ex maar ook omdat dit effect heeft op de kinderen.

Dit is trouwens niet mijn initiatief maar op vraag van mijn partner.

Dus dankjewel om verdere negativiteit voor jezelf te houden!

Snabbel

Snabbel

02-08-2023 om 21:27 Topicstarter

Temet schreef op 02-08-2023 om 14:21:

Dankjewel voor je reactie en de link.

Snabbel

Snabbel

02-08-2023 om 21:28 Topicstarter

indien nog iemand een aanrader heeft horen we het graag

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.