Echtscheiding en erna Echtscheiding en erna

Echtscheiding en erna

jacci

jacci

31-03-2009 om 11:16

Alles van kids het huis uit

Ik weet het niet hoor, ik vind het vreemd, even horen hoe dat bij jullie is. Mijn ex (woont in ons oude huis+zolder) wil dat er niks meer van de kids bij hem in huis is. Ze mogen geen speelgoed of sokken daar laten voor als ze daar zijn. Als ze dan een weekend of vakantie komen moeten ze dus maar speelgoed meenemen. Hij heeft tegen ze gezegd; wat hier blijft liggen is niet meer van jullie. Tegen mij zei hij gister; er liggen nog spullen hier van de jongens, ik heb daar geen ruimte voor, als ze komen nemen ze maar wat mee van thuis.
Is dat bij jullie ook zo? Dat de kids dan niets bij hun vader hebben, speelgoed of een noodsetje kleding? (ze wonen bij mij, om het weekend daar)
Jacci (wij wonen in een 3kamerflat)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Sancy

Sancy

31-03-2009 om 11:25

Nee

De spullen van de kinderen zijn van de kinderen, niet van mij of van hun vader. Bij beide huizen hebben ze kleding en speelgoed. Tot op zekere hoogte bepalen ze zelf wát ze wáár willen hebben. Er wordt dan ook met regelmaat iets meegenomen van de een naar de ander.
Maar hier is de situatie iets anders, ze zijn een week bij hun vader, dan een week bij mij.

Tinus_p

Tinus_p

31-03-2009 om 11:30

Heu

Heb je hem gevraagd waarom hij dat wil?

amk

amk

31-03-2009 om 12:21

Eh, nou nee

Ze heeft daar een halve garderobe en bij mij 1,5 en die zwerft deels heen en weer. We overleggen hoeveel ik er bij moet kopen bv van ondergoed. Ze kopen zelf ook.
Speelgoed is geheel gescheiden, maar als ze perse iets mee wil nemen dan is dat geen probleem. Al proberen we dat wel wat te temperen. Want die tas moet ook heen en weer mee naar het kdv en straks naar school en bso.

alle spullen die we bij mij niet meer gebruiken gaan juist naar haar vader, want die heeft een dochter die jonger is. We proberen dus ook zo min mogelijk hetzelfde speelgoed te kopen. Hij koopt wat minder omdat ze daar minder is.

Elsbeth

Elsbeth

06-04-2009 om 19:48

Arme kinderen

Op deze manier zullen ze dus altijd bij hun vader logeren.
Hoe moeilijk ik mijn ex soms ook vindt, ze hebben daar wel hun eigen spullen. Eigen kamer kan ik niet helemaal zeggen, maar in ieder geval wel een eigen bed.

Het lijkt me raar als je juist bij je vader helemaal niets van jezelf achter mag laten. Net alsof je alleen bestaan mag als je bij hem bent en daarbuiten niet bestaat (mijn interpretatie/gevoel).

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.