Echtscheiding en erna Echtscheiding en erna

Echtscheiding en erna

boeken gesjouw tussen 2 huishoudens

Hallo allemaal,

Hoe doen jullie dat met jullie kinderen op de middelbare school met de schoolboeken? Wij transporteren de boeken ( 16 kg ! ) nu om de paar dagen van mij naar vader en omgekeerd. Superonhandig en lastig. Er moet een betere oplossing zijn, maar welke? Hoe doen jullie dat?

Groetjes,

Sommer

Polletje Piekhaar

Polletje Piekhaar

14-11-2013 om 12:00

kunnen

die boeken niet gedownload en op Ebook gezet worden?

Yura

Yura

14-11-2013 om 13:53

2 pakketten

Een vriendinnetje van dochter had een volledig extra pakket, was door de ouders voor eigen kosten aan geschaft. Is een hoop geld, maar ik vind het aan de ouders om dit probleem op te lossen, niet aan het kind. Naar de middelbare school gaan is al ingewikkeld genoeg qua planning zonder na te hoeven denken in welk huis welke boeken liggen.
Ken ook een kind van wie de ouders twee huizen uit elkaar wonen, dat is ook erg handig.

Nien

Nien

14-11-2013 om 14:35

slepen

Wij slepen ook de boeken heen en weer. We hebben een bak waar de kinderen alles in doen en die rijden we met de auto heen en weer. Ik weet dat er ook kinderen zijn die alle boeken op school in hun kluisje hebben. En dan op school de boeken die ze nodig hebben voor huiswerk in de tas stoppen en andere weer in hun kluisje achterlaten. Als je kind goed kan organiseren is dat wel een goed oplossing. Maar voor onze zoon nog geen optie.

Niki75

Niki75

21-11-2013 om 15:16

Krat

Kinderen hebben hier elk een vouwkrat met schoolboeken. Krat achterin de auto, simpel.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.