Echtscheiding en erna Echtscheiding en erna

Echtscheiding en erna

Piet

Piet

05-06-2018 om 21:42

Echtscheiding

Had al een tijdje het vermoeden dat er iets niet klopten vrouw was afstandelijk en als ik er naar vroeg zij ze dat er niks aan de hand was laats vertelde ze me dat ze het wilde uitmaken omdat ze verliefd is geworden op iem en blijkt dat ze hier al meer dan een jaar mee bezich is heb zelf door wie het is . Ze zij ze gaat voor haar eigen geluk na 22jaar er waren al wat problemen in de relatie ik heb haar voorgesteld
Om de relatie problemen onder de loep te nemen en er wat aan te doen in het belang van ons en de kinderen nu wil ze ruimte hebben om er over te denken maar ik heb meer het idee dat ze tijd aan het rekken in want die man heeft haar gedwongen
Om het met mij uit te maken en zij hem ik weet niet meer wat ik moet doen want heb het idee dat ze nog steeds liegt ze is vaak weg en niet bereikbaar en als je er naar vraagt heeft ze altijd een smoes klaar die dubbel is .ik denk dat ze van plan is met de kinderen te vertrekken
Op een dag .tevens is zijn bang om de waarheid aan de kinderen te vertellen omdat die dan boos worden.

Kan dat?

Kun je haar zeggen: ik heb geen vertrouwen meer in jou. En dat als probleem op tafel leggen? Eventueel met als mogelijkheid dat zij weg gaat (zonder de kinderen)?

Tsjor

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.