Echtscheiding en erna Echtscheiding en erna

Echtscheiding en erna

Brave Hendrik

Brave Hendrik

10-12-2018 om 10:45

Echtscheidingsadvocaat in Gelderland die doorpakt

Wie weet er een goede echtscheidingsadvocaat in Gelderland die doorpakt. Ik ben inmiddels bijna vijf jaar bezig om van mijn ex af te komen en het lukt maar niet. Mijn ex werkt continu tegen en de advocaat die ik heb ingeschakeld pakt niet door.
Wie weet iemand die heeft laten zien slagvaardig door te pakken?

Doenja

Doenja

10-12-2018 om 11:38

Daar ligt het niet aan

Brave Hendrik t ligt niet alleen aan een niet doorpakkende advocaat. Als de tegenpartij t wil dan zijn er zoveel manieren om de zaak te rekken, tegen te werken, hoger beroep, etc etc. Heel frustrerend. En dan kun je nog gebonden zijn door je woonplaats aan n rechtbank die t veel te druk heeft en voor je t weet ben je jaren verder. Ik weet hoe t is. Mijn vriend is al zes jaar verwikkeld in n echtscheiding waar door de tegenpartij alles is ingezet om maar tegen te werken. Voorlopig is er nu gemeld dat de zaak in april 2019 op de rol staat. Uitspraak verwachten we dan na de zomer? En dat voor keer op keer hoger beroep. En geen enkel hoger beroep heeft de tegenpartij gewonnen. N geld dat dit gekost heeft. Je kunt er n huis van kopen....
Sterkte.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.