Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Echtscheiding en erna Echtscheiding en erna

Echtscheiding en erna

HD

HD

14-02-2020 om 06:23

Ex is drugs verslaafd

Ik weet echt niet wat ik moet,ik ben ongeveer 6jaar uit elkaar en heb zoon van 8 met mijn ex die verslaafd was toenwij uit elkaar gingen..hij had zijn leven weer opgepakt dacht ik en nu heb ik pas te horen gekregen dat hij gepakt is met die troep en geen baan meer heeft daardoor..alimentatie wordt niet betaald,zo zijn er nog wat kleine dingetjes waar hij moeilijk over doet maar dat is nu niet belangrijk..ook opa en oma hebben mij niks gezegd het is toch ook hun kleinkind die misschien bij een gebruiker zit op dat moment? Ook bij hen is ze een vaste dag in de week na schoolmijn vraag is wat zouden jullie doen in mijn geval? En ook wat zijn mijn rechten en plichten nu ik dit weet..geen idee of hij gebruikt waar kind bij is maar kind geeft aan dat het niet eerlijk kan zijn bij papa omdat hij anders erg boos kan worden..6 jaar ben ik bezig om hem en zijn kind dichter bij elkaar te laten komen maar hij heeft nu zijn eigen glazen in gegooid..Ik moet mijn kind in bescherming nemen (zegt ook de wijkcoach)wat zouden je kind nog brengen?? En hoe zou dat zeggen?verhaal is minimaal maar ben bang dat iemand mee leest

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.