Echtscheiding en erna Echtscheiding en erna

Echtscheiding en erna

Eventjes zonder naam

Eventjes zonder naam

12-08-2010 om 14:28

Fantaseren over alleen wonen

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Gecontroleerd

Dat gevoel ken ik wel een beetje..gecontroleerd.
Vooral in het begin hield ik er nog rekening mee wat hij wel niet zou denken. Het is ook wel even wennen dat je niet meer een stelletje bent en gewoon weer vrij om te gaan en staan waar je wilt . Als je verkering vroeger uit ging dat maakte je je daar niet druk over. Maar na zo'n lange tijd zit iemand gewoon nog in je systeem. Ondertussen heeft hij een scharrel ( en ik nog helemaal niet, enheb de behoefte ook nog niet) maar nu merk ik dat ik er allemaal veel minder moeite mee heb. Hij is niet meer "zielig" en ik hoef geen rekening meer te houden met zijn gevoelens. Heerlijk !

Ben ook een dromer

maar maar het blijft alleen maar bij dromen. Wil niet alles stuk maken.
Ouders, schoonouders, familie vrienden en natuurlijk onze kinderen enz.......

Niloma

jippa

jippa

03-09-2010 om 19:28

Wat is het?

Ooit lang geleden ben ik gescheiden, gelukkig toen geen kids. Achteraf neem ik mezelf kwalijk dat ik niet eerder actie heb ondernomen op welke manier dan ook. Eigenlijk bleef ik alleen maar hangen in dromen over alleen wonen. Ik zou dus zeggen: denk eens goed verder over wat het is dat je dwars zit. Dat is misschien nuttiger dan dromen en geen actie ondernemen. Maar ik herken het dus wel.

Nokia

Nokia

04-09-2010 om 14:43

Vroeger was ik blij als ik wist dat mijn man bijna thuis zou komen. Voelde ik me eenzaam als ik alleen thuis was. Toen kregen we problemen en sloeg het om. Nu ben ik heel erg blij om een paar uur zonder hem te zijn, kijk ik ernaar uit dat hij weer weggaat. Binnenkort is het niet meer kortstondig maar voltijds, is het geen fantasie meer. Ik verheug me erop. Maar hoe het daarna zal lopen en hoe ik me daarna zal voelen weet ik niet. Het lijkt me heerlijk om alles alleen te beslissen, zonder overleggen en gezeur. Maar misschien valt het heel erg tegen.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.