Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Echtscheiding en erna Echtscheiding en erna

Echtscheiding en erna

Nieuwevrijheid

Nieuwevrijheid

01-01-2013 om 19:52

Goede advocaat voor vechtscheiding

Mijn ex en ik zijn aan het scheiden, ik ben echter niet tevreden met mijn advocaat. Terwijl zijn advocaat het heel hard speelt en ex elke communicatie zonder advocaat weigert, blijft mijn advocaat het netjes spelen en aandringen dat ik met hem in gesprek ga ivm verdeling inboedel. Mijn advocaat weet ook dat ex weigert in gesprek te gaan, maar blijft het aandringen. En hierdoor duurt deze zaak langer dan nodig.

Ik ben dus nu op zoek na een advocaat die met toevoeging werkt en bereid is om het zo hard te spelen als nodig. Iemand die een goede advocaat weet? Bij voorbaat dank.


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Tinus_p

Tinus_p

01-01-2013 om 22:28

Heu

En denk je, dat 'hardspelen' je iets gaat opleveren?

Heeft hij ook een toevoeging? Zonee, laat hem rustig doorgaan met dit gebeuk, waar hij niets mee bereikt, en hem scheppen met geld kost, terwijl jij gratis af en toe laat melden, dat je bereid blijft tot een redelijk gesprek. Doet t iha ook beter bij de rechter.

Nieuwevrijheid

Nieuwevrijheid

01-01-2013 om 23:07

Tinus

Ik weet niet of hij een toevoeging heeft, kan hij dit krijgen met een eigen bedrijf?

Iig heb ik hem een mijns inziens na redelijk voorstel gedaan. Het gaat om de gemeenzame huisdieren, 4 het getal en ik heb probeert met hem af te spreken dat hij 3 van de 4 kan krijgen, onder de voorwaarde dat hij dochterlief's dier aan ons afstaat en dat wij allebei afzien van het bezoeksrecht naarmate de dieren opgedeelt zijn. Hij wil echter ook en vooral dochters huisdier, ik denk om haar te straffen voor het niet meer contact willen met hem.

Groter probleem