Echtscheiding en erna Echtscheiding en erna

Echtscheiding en erna

Stefan

Stefan

05-01-2017 om 18:12

help

Beste,

Ik hoop op wat informatie van jullie te kunnen krijgen.
ik ben getrouwd op 3-8-2015 en op 09-09-2015 hebben mijn vrouw en ik een dochter gekregen.
Ik heb al 11 jaar een full time baan en mijn vrouw werkte enkele uren per week zwart.
ik heb dus een degerlijk inkomen en mijn vrouw staat in de min en geen bijstand en inkomen.
of te wel shit situatie.
ze had nogal moeite op kritiek dus sprong van baan naar baan.
echter in die 6/7 uren dat ze thuis was deed ze nagenoeg niets in het huis houden.
dus ik kon vaak nog een stukje houshouden meenemen.
want ik heb onder dochter werd geroepen.
Nou is er iets goed fout gegaan tussen ons, mijn vrouw ( ja we zijn nog getrouwd ) is niet zo/n vechter en prater als dat ik ben en daar is het fout gelopen.
Ze vond het nodig na een kleine discussie over de auto om op 5-12 tijdens mijn werkdag met behulp van meerdere mensen haar complete hebben mee te nemen naar haar moeder in limburg.
zelf woon ik in velp gelderland.
ik heb nog de gedachte gehad van wij praten er over en hoop dat het goed komt.
Echter is ze al met van alles bezig en zelfs kreeg ik vandaag te horen dat ze is uitgeschreven.
en ik verwacht dat de dochter mee overgeschreven is.

nu het volgende.
ik heb onze dochter 1 x 1 uur gezien onder toezicht van haar vader en op 2de kerstdag bijna de hele dag gezien.
maar ik krijg nergens geen antwoord op zodra ik vraag wanneer ik onze dochter weer krijg te zien.
ze gooit het er op dat ik altijd dronken ben en zelfs in het weekend al om 12.00 aan de sterke drank zit ..... Yeah Right.
zelf heeft ze mij diverse malen voorgelogen.
Echter ivm de feest dagen zijn de advocaten er niet.
gelukkig met enkele dagen mijn wel afspraak.
maar want kan ik er aan doen of met welke instantie om een tussentijdse omgangs regeling te treffen.
wel geteld heb ik onze dochter 13 uur gezien en mijn vrouw 720.
ik heb mijn vrouw sinds die dag nog niet gezien en enkele zakelijke mails verstuurd en ontvangen.
nu krijg ik zelfs te horen dat onze dochter spookt snachts.
ik heb wel al een grote hoeveelheid luiers, nachtpap, avond eten en fruithapjes die kant op gedaan.

graag zou ik ivm haar financiele staat voor een enkele maanden volmacht willen.
ik heb een huis met 3 slaapkamers, tuin van 113 M2.
huis is ggd goed gekeurd voor een gast ouder.
onze dochter slaapt op dezelfde kamer als moeders en deze zal niet groter dan 8M2 zijn.
dit baart mij dus enorme zorgen.
niet op de opvoedkunde maar wel andere diverse zaken.
mijn vrouw is niet zo sterk wat dat betreft.

en waar gaat onze dochter straks naar school, duurt nog wel even maar heeft haar geboorteplaats een voorrang op de keuze van de school ?

moet ik een gezinscoach inschakelen, wachten op de advocaat ??
help mij aub hierbij want het is voor mij de eerste dat ik ga scheiden.
Tevens de laatste keer.

alvast bedankt

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.