Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Echtscheiding en erna Echtscheiding en erna

Echtscheiding en erna

Hoe om te gaan

Hallo,

Hoe kun je nu het beste omgaan, als je kind (kleuter) bij de ander letterlijk om de dag met (dure) cadeaus(tjes) word bestookt? Ik heb even geen andere uitdrukking. Het lijkt lichtelijk problematisch te worden, nu mijn kind, dit nu ook hier aan geeft te willen. Los van het feit, dat ik het financiel zeker niet allemaal kan betalen, stoot het mij ook aan het hoofd, dat het niet verdiend kan worden o.i.d, of dat gewoon bij een bijzonder gebeurtenis zoals een zwemdiploma of verjaardag word gegeven. Een cadeau, om maar even als voorbeeld te geven is een TV op de slaapkamer. Dat gaat bij mij niet gebeuren vanwege de te jonge leeftijd. Ik gun het mijn mijn kind van harte, absoluut, echter het mes snijd van twee kanten, en ik probeer ook bij te brengen dat niet alles maar vanzelfsprekend is.

Kan ik hier iets mee, moet ik hier iets mee, het zit me namelijk wel dwars. Zeker omdat het kind zich steeds meer verwender gaat opstellen. Of is dit de normle gang van zaken tegenwoordig.

Misschien iemand die zich in eendezelde situatie bevind of tips heeft?

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.