Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Echtscheiding en erna Echtscheiding en erna

Echtscheiding en erna

Varen

Varen

01-04-2020 om 17:48

Hoe zouden jullie dit aanpakken? Communicatie met ex man

Nog maar kort officieel gescheiden, dus alles is nog wat onwennig en ex en ik zijn niet echt on speaking terms. Twee kinderen, een hele en een halve puber, die officieel ieder weekend een dag en nacht en een dag in de week bij hun vader zijn. In de praktijk is dat minder.
Ik werk thuis, ex zit in het onderwijs. En die heeft het nu dus heel druk en kan de kinderen niet hebben. De kinderen zijn nogal van de leg omdat ze structuur missen, weinig naar buiten kunnen (of mogen) en hun vrienden missen. Vooral de puber is erg brutaal en onhebbelijk. Ik heb ex dus gevraagd of die ze een dagje wil nemen, maar hij reageert niet op mijn appjes.
Wat zouden jullie doen?

Bellen?

Maar denk goed na over wat je gaat vragen: het moeilijke gedrag zal hij niet zomaar kunnen laten verdwijnen, daar moet je zelf doorheen.
Probeer het concreet te maken: wat heb je nodig en waarvoor? Wekelijkse dag, weekend, is het een extra dag, of verschuiving?

Tsjor

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.