Echtscheiding en erna Echtscheiding en erna

Echtscheiding en erna

Brenda

Brenda

03-01-2017 om 22:09

Inschrijving Register van Burgerlijke Stand

Hallo allemaal,

Ik zit middenin een echtscheiding en ongeveer een week of 12 geleden hebben mijn (nu nog) man en ik de akte van berusting getekend. Deze overhandigd de advocaat aan het gemeentehuis.
Wat zijn jullie ervaringen hiermee? Want ik heb nog steeds niks gehoord over de stand van zaken. Ongeveer 3 weken geleden heb ik contact opgenomen met de advocaat en die vertelde dat het nog in behandeling is... duurt dit altijd zo lang?!

Taruh

Taruh

03-01-2017 om 22:22

ja, dat kan

althans onze advocaat heeft dit expliciet gemeld bij het tekenen. En dat was 10 jaar geleden.

Daarom heeft mijn ex de acte zelf opgehaald en is naar de gemeente gegaan en heeft het zelf in laten schrijven. Toen was het in een dag geregeld.

ook zelf gedaan

Ik wilde zeker weten dat het voor het einde van het jaar was geregeld, dus ik heb ook beide aktes met de benodigde papieren naar de gemeente gebracht. Hier was de bevestiging van de inschrijving drie dagen later bij onze advocaten.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.