Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Echtscheiding en erna Echtscheiding en erna

Echtscheiding en erna

Kans van slagen samengesteld gezin?


Persoonlijk vind ik dat als er kinderen in het spel zijn ouders extra voorzichtig moeten zijn met het  aangaan van nieuwe relaties. Je stapt niet alleen de relatie in maar met aanhang. Neem vooral de tijd voor,  langer latten, niets overhaasten. Relaties zijn vervangbaar, je kinderen niet en de kinderjaren vliegen zo voorbij, geniet van ze. Je moet zelf kijken wat goed voor je is maar zou zo lang mogelijk latten tot het veilig is voor elkaar en vooral de kinderen. Sterkte en heel veel geluk toegewenst. 

Loes20 schreef op 14-01-2023 om 19:50:

Persoonlijk vind ik dat als er kinderen in het spel zijn ouders extra voorzichtig moeten zijn met het aangaan van nieuwe relaties. Je stapt niet alleen de relatie in maar met aanhang. Neem vooral de tijd voor, langer latten, niets overhaasten. Relaties zijn vervangbaar, je kinderen niet en de kinderjaren vliegen zo voorbij, geniet van ze. Je moet zelf kijken wat goed voor je is maar zou zo lang mogelijk latten tot het veilig is voor elkaar en vooral de kinderen. Sterkte en heel veel geluk toegewenst.

Ja.

Wat verliefde ouders vaak lijken te vergeten is dat er behalve henzelf niemand anders op hun roze wolk zit.

Zij zijn verliefd. Kinderen niet. Die worden maar weer in zo'n avontuur gesleurd. 

PieterAdelaars

PieterAdelaars

25-05-2023 om 18:51 Topicstarter

Hartelijk dank. Naar veel wikken en wegen heb ik de relatie deze maand verbroken

PieterAdelaars schreef op 25-05-2023 om 18:51:

Hartelijk dank. Naar veel wikken en wegen heb ik de relatie deze maand verbroken

Sterkte met verwerken!

PieterAdelaars schreef op 25-05-2023 om 18:51:

Hartelijk dank. Naar veel wikken en wegen heb ik de relatie deze maand verbroken

Fijn deze update, verdrietig dat jullie het ‘probleem’ niet hebben kunnen oplossen samen. Heel veel sterkte gewenst!

Ow, dat is een heftige beslissing! Maar misschien wel de beste. Ik hoop van harte dat zowel jij als je (nu dus ex-) vriendin allebei een relatie krijgen dichter in de buurt en minder complex.

EmmaT schreef op 25-05-2023 om 19:26:

Ow, dat is een heftige beslissing! Maar misschien wel de beste. Ik hoop van harte dat zowel jij als je (nu dus ex-) vriendin allebei een relatie krijgen dichter in de buurt en minder complex.

Ik hoop eerder dat zij haar drankprobleem en psychische klachten gaat aanpakken, voor haar kinderen alleen al. Zodra zij dát heeft gedaan, kan zij pas weer gaan denken over een gezonde relatie.

Het lijkt me de verstandigste en beste beslissing voor je kinderen en jezelf. Evengoed zal het je ook verdriet doen, dus sterkte

Kersje schreef op 25-05-2023 om 19:32:

[..]

Ik hoop eerder dat zij haar drankprobleem en psychische klachten gaat aanpakken, voor haar kinderen alleen al. Zodra zij dát heeft gedaan, kan zij pas weer gaan denken over een gezonde relatie.

Ja uiteraard. Maar dat is niet meer zijn zorg.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.